پنجشنبه 19 شهریور 1394 / 10:09|کد خبر : 10|گروه : سياسي

معاون هماهنگ كننده سپاه بانه:

بيش از 200 برنامه گراميداشت هفته دفاع مقدس در بانه برگزار مي شود

بيش از 200 برنامه گراميداشت هفته دفاع مقدس در بانه برگزار مي شود

معاون هماهنگ كننده سپاه بانه از برگزاري و اجراي بيش از 200 برنامه گراميداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان بانه خبر داد.

به گزارش آرباباخبر، سرهنگ حسن سليمي معاون هماهنگ كننده سپاه بانه، صبح امروز در جلسه برنامه ريزي و هماهنگي برنامه هاي هفته دفاع مقدس اين شهرستان، كه در فرمانداري بانه برگزار شد ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: به همين مناسبت سپاه شهرستان بانه و رده هاي بسيج در اين شهرستان، بالغ بر 200 برنامه را در قالب 69 عنوان پيش بيني كرده اند.

وي از برگزاری بالغ بر 20 برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه هاي متنوع فرهنگي،ورزشي و عمراني از جمله اين برنامه هاست.

سليمي همچنين به دیگر برنامه های تدارک دیده شده در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت:مراسم صبحگاه مشترك، رژه خودرويي نیروهای نظامی بانه در میدان جهاد با حضور احاد مردم، برگزاری نمايشگاه كب اهل سنت در پايگاه فرهنگي سپاه و به صدا در آوردن زنگ مقاومت در مدارس بانه از ديگر برنامه های شاخص در طول این هفته خواهد بود.

معاون هماهنگ كننده سپاه بانه هشت سال سلحشوری و حماسه‌آفرینی ملت ايران را در برابر تمام شرق و غرب برگ زرین دیگری از افتخارات ملت به رهبري امام امت دانست و خاطرنشان كرد، مردم ايران در طول اين مدت از کیانشان جانانه دفاع کردند و باعث نابودی دشمنان شدند و این پیام را به همه عالم منعکس کردند که با پیروی از رهبری همواره حاضرند كه با تمام وجود از انقلاب دفاع ‌کنند.



برچسب ها :

دفاع مقدسسپاه بانهمحروميت زدايي

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی