دوشنبه 3 اسفند 1394 / 10:13|کد خبر : 1010|گروه : سياسي

در ادامه دستاوردهای برجامیزه کردن/

مزایای برجام یک؛ به انتخابات انگلیسی، در قلب ایران ختم شد

مزایای برجام یک؛ به انتخابات انگلیسی، در قلب ایران ختم شد

انتخابات هفتم اسفند که کم کم به خان آخر نزدیک می شود، با بو و طعمی نو امسال متفاوت تر از سال های قبل به مشام می رسد.

به گزارش آرباباخبر، به نقل از  کُردتودی، مهندسی از پیش طراحی شده انتخابات 7 اسفند در ایران از آن سوی مرزها به شکلی منسجم در حال جریان سازی است، تجلی عینیت نفوذ در انتخابات که باید برای تکذیب و تبریک آن گفت: توافق هسته ای مبارک!

آنچه در انتخابات پیش رو کاملا ملموس است، حضور دستهای انگلیسی پشت چهره های ایرانی است، قبلا آمریکا و انگلیس و تمام استکبار با نقاب تزویر و در پشت هزاران نقاب دیگر پنهان شده و در نهایت با رخنه در بدنه نظام و ایجاد فتنه گرانی، بی پروا اختلالی بزرگ به مانند فتنه 88 راه می انداختند.

اما اینبار و البته باید خاطرنشان کرد با اجرای مفاد توافق هسته ای در نهایت بوی برجام در خاک ایران پیچید و از مفاد اجرای آن که در بدنه برجام ذکر نشده بود، حضور انگلیس در انتخابات ایران اسلامی است.

از مزایای معیوب برجام یک، حضور حقیقی و بدون واسطه انگلیس در پشت صندوق های انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی و البته مجلس مهمتر یعنی پنجمین انتخابات خبرگان رهبری است.

در حقیقت آنچه در این انتخابات مورد توجه قرار گرفته، این است که دشمن در صدد مهندسی این دوره از انتخابات است و قصد دارد هوای تازه انتخابات را به گرد و غبار تبدیل کند.

هفتم اسفند امسال 54 میلیون و 915 هزار و 24 نفر در کل کشور واجد شرایط رای دادن هستند، تعداد افرادی که می توانند به عینه سند رسوای استکبار و خصوصا روباه پیر استعمار را رقم بزنند و به مانند گردنبندی آویزان گردن تزویر و دروغ کنند.

در پی دخالت آشکار رسانه سلطنتی انگلیس در انتخابات ایران و تعیین خط مشی برای رای دهندگان ایرانی تا آنجا که به صراحت اعلام کرد که به چه اشخاصی رای ندهند یکی از بی شرمانه ترین اقدامات جهان ایجاد شد، که باید با مشتی آهنین از حضور و انتخابی انقلابی و صحیح در نهایت انتخاب مردم روانه دندان و چنگال کثیف استکبار شود.

از دستاوردهای برجام یک، باز کردن پای استکبار به کشور بود، که امروز شکلی وقیحانه به خود گرفته و در نهایت پای این روباه پیر نفوذی را به عرصه انتخابات و سیاست کشور باز کرده است، اقدامی که باید انقلابی وار پاسخ داده شود.

مهندسی انتخابات توسط روباه پیر، یکی از ننگین ترین وقایع تاریخی در سند افتخارات کشور است که ضمیمه نتایج و دستاوردهای برجام یک خواهد شد، البته اگر برای مقابله با آن سکوت و لبخند را راهی انگلیس کنیم.

رای درست و صحیح مردم آگاه ایران، پاسخی دندان شکن به رفتار مداخله گرانه روباه پیر خواهد شد که در نهایت مقابل زیاده خواهی دشمنان ایستادگی ملت ایران را به نمایش می گذارد و بار دیگر آنها را رسوا می کند.

انتهای پیام/



برچسب ها :

برجامانتخاباتانگلیسمهندسی انتخاباترفتار مداخله گرانهتوافق هسته ای مبارک

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی