سه شنبه 4 اسفند 1394 / 09:55|کد خبر : 1021|گروه : سياسي

اصولگرایان کردستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی از هیچ نامزدی حمایت نکرده اند

اصولگرایان کردستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی از هیچ نامزدی حمایت نکرده اند

عضو شورای همگرایی اصولگرایان استان کردستان و دبیر جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی استان گفت: اصولگرایان استان هیچ لیستی مبنی بر حمایت از نامزد خاصی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کردستان اعلام نکرده است.

به گزارش آرباباخبر، عباس حسین پناهی هرگونه حمایت از نامزد خاصی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را تکذیب کرد و افزود: شورای اصولگرایان استان بنا ندارد در این دوره از انتخابات از نامزدی حمایت کند.


او انتشار لیست هایی به نقل از اصولگرایان استان در فضای مجازی را تکذیب کرد و گفت: در صورتی که بخواهیم از نامزدی حمایت کنیم به صورت رسمی از طریق رسانه ها و در قالب بیانیه آن را منتشر خواهیم کرد.


عضو شورای همگرایی اصولگرایان استان کردستان و دبیر جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی استان مردم را به مشارکت گسترده در دو انتخابات پیش رو دعوت کرد و گفت: هدف همه ما تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور حداکثری در دو انتخابات پیش رو است.


حسین پناهی افزود: مردم ولایت مدار و شهیدپرور کردستان در این دوره از انتخابات همانند دوره های گذشته با حضور حداکثری در انتخابات حماسه دیگری را رقم خواهند زد.


در برخی از شبکه های اجتماعی اخباری مبنی بر حمایت اصولگرایان استان کردستان از دو نامزد در حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران منتشر شده بود که از سوی عضو شورای همگرایی اصولگرایان استان تکذیب شد.

منبع: ایرنا



برچسب ها :

نامزد انتخاباتاصولگرایانکردستانشبکه های اجتماعیفضای مجازی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی