سه شنبه 4 اسفند 1394 / 14:35|کد خبر : 1026|گروه : سياسي

غلامعلی حداد عادل

10 اقتصاددان متخصص و با تجربه مدیریتی در لیست اصولگرایان وجود دارد/لیست ما از لحاظ تخصصی، تجربه مدیریتی، سلامت مالی و سایر موارد قابل دفاع است

10 اقتصاددان متخصص و با تجربه مدیریتی در لیست اصولگرایان وجود دارد/لیست ما از لحاظ تخصصی، تجربه مدیریتی، سلامت مالی و سایر موارد قابل دفاع است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این فقط یکی از نقاط مثبت در لیست اصولگرایان است، اظهار داشت: سعی کردیم فهرستی را عرضه کنیم که از لحاظ تخصصی و تجربه مدیریتی و همچنین سلامت مالی از هر حیث قابل دفاع باشد.

به گزارش آرباباخبر، غلامعلی حداد عادل سرلیست ائتلاف اصولگرایان در خصوص فعالیت های تخریبی که این روزها برخی احزاب و جریان ها علیه جبهه اصولگرا آغاز کرده اند، اظهار داشت: مایل نیستیم سخنی که دلالت بر تخریب فرد یا فهرستی داشته باشد، بیان کنیم.

 

وی در ادامه به تفاوت های موجود در لیست اصولگرایان با سایر فهرست های انتخاباتی اشاره کرد و افزود: درباره تفاوت لیست اصولگرایان با سایر لیست ها به این نکته باید اشاره کرد که در فهرست ما 10 اقتصاددان متخصص و با تجربه مدیریتی وجود دارد. در این لیست 6 نفر از بانوان سرشناس کشور حضور دارند که یکی از آنها وزیر بهداشت دولت سابق است. 3 تن از اعضای این لیست هم از روحانیون معزز هستند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این فقط یکی از نقاط مثبت در لیست اصولگرایان است، اظهار داشت: سعی کردیم فهرستی را عرضه کنیم که از لحاظ تخصصی و تجربه مدیریتی و همچنین سلامت مالی و سایر موارد قابل دفاع باشد.

 

حداد عادل در بخش پایانی اظهارات خود در واکنش به دخالت آشکار انگلیس در انتخابات ایران، عنوان کرد: دخالت انگلیسی ها در انتخابات ایران اهانت به انقلاب اسلامی است و ملتی که 37 سال پیش انقلاب کرده و در طول این سال ها آن را حفظ کرده است، به این مسئله واکنش نشان می دهد.

منبع: دانا



برچسب ها :

غلامعلی حداد عادللیست اصولگرایانتجربه مدیریتیدخالت آشکار انگلیس

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی