چهارشنبه 5 اسفند 1394 / 00:03|کد خبر : 1028|گروه : اجتماعي

رئیس کمیته امداد بانه خبر داد/

جمع آوری بیش از 123 میلیون ریال در طرح احسان دانش آموزی بانه

جمع آوری بیش از 123 میلیون ریال در طرح احسان دانش آموزی بانه

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بانه از جمع آوری بیش از 123 میلیون ریال در قالب طرح احسان دانش آموزی در این شهرستان خبر داد.

جلال خلیلی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، در این خصوص اظهار داشت: کمیته امداد شهرستان بانه در راستای احیاء و ترویج سنت های حسنه در طول سال اقدام به اجرای طرح های مشارکتی متفاوتی می کند، که طرح احسان دانش آموزی هم از جمله این طرح ها می باشد.


وی مهمترین  هدف از اجرای طرح های مشارکتی کمیته امداد بانه را در طول سال ریشه کنی فقر و ترویج فرهنگ نوع دوستی و انفاق در جامعه عنوان کرد.

 

خلیلی  با بیان این که امسال بالغ بر 15 هزار قلک دانش آموزی در بین دانش آموزان توزیع شد افزود: کمیته امداد شهرستان بانه در راستای اجرای طرح احسان دانش‌آموزی و به منظور آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ انفاق و نیکوکاری، اقدام به توزیع این قلک های پلاستیکی در بین دانش‌آموزان مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه این شهر کرده است.

 

رئیس کمیته امداد بانه عنوان کرد: در همین راستا مبلغ 123 میلیون و 581 هزار ریال در راستای اجرای این طرح در شهرستان بانه جمع آوری شده که 70 درصد این مبلغ در بین دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد بانه و در سرفصل های کاری به مصرف نیازمندان رسید.



برچسب ها :

طرح احسان دانش آموزیشهرستان بانهکنمیته امدادقلک دانش آموزی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی