پنجشنبه 6 اسفند 1394 / 08:20|کد خبر : 1035|گروه : سياسي

سردار رجبی در جمع مردم بانه:

مشارکت حداکثری و انتخاب نماینده اصلح، اقدام انقلابی دیگر مردم برای تداوم انقلاب است

مشارکت حداکثری و انتخاب نماینده اصلح، اقدام انقلابی دیگر مردم برای تداوم انقلاب است

سردار رجبی، صبح امروز با حضور در جمع مردم بانه گفت: مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات برای انتخاب یک نماینده اصلح، یک اقدام انقلابی دیگر برای تداوم و ماندگاری انقلاب است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، سردار رجبی صبح امروز در نشست روشنگری که با موضوع "انتخابات" و با حضور فرمانده سپاه بانه، فرماندار ، امام جمعه موقت، مسئولین ادارات و آحاد مردم این شهرستان در حسینیه حضرت مهدی (عج) سپاه این شهر برگزار شد، به اهمیت انتخابات پرداخت و خواستار حضور حداکثری مردم در انتخابات روز 7 اسفندماه سال جاری شد.

وی با اشاره به نقش مردم در شکل گیری، حفظ و تداوم انقلاب در طول 37 سال گذشته تا به امروز گفت: اراده توده مردم بصیر و انقلابی ایران همواره در این چهار دهه از عمر انقلاب، موجب ماندگاری انقلاب شده است.

سردار رجبی، مردم کردستان و بویژه شهر مرزی بانه را از جمله سربازان اولیه و پیشکسوتان عرصه دفاع از انقلاب در این خطه از سرزمین مان
برای ماندگاری انقلاب برشمرد و گفت: مردم ولایی استان کردستان علی رغم اینکه نقش مهمی در بیرون راندن عناصر ضد انقلاب از منطقه داشتند از طرفی دیگر، در برابر تهاجمات خصمانه دشمن بعثی نیز ایستادگی کرده و تمام سختی ها و ناملایمات را در این مسیر، به جان و دل خریده و تا آخر ایستادگی کردند بطوریکه تقدیم بیش از 600 شهید در حادثه بمباران 15 خرداد بانه، گواهی بارز بر این ادعاست.


فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در ادامه سخنان خود با اشاره به منویات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص انتخابات گفت: همان گونه که معظم له در فرمایشات مکرر خود پیرامون بحث انتخابات بیان داشته اند، خواستار حضور حداکثری مردم در انتخابات و گزینش یک نماینده اصلح بوده اند.

سردار رجبی، تحقق منویات رهبر معظم انقلاب را در حضور گسترده و پرشور مردم در روز انتخابات و همچنین انتخاب یک نماینده دلسوز و شجاع دانست و گفت: امروز استان کردستان، بواسطه عقب ماندگی ها یی که پس از جنگ هنوز در آن مشاهده می شود نیازمندی بیشتری به توسعه دارد و انتخاب یک نماینده دلسوز و اصلح که با ارائه طرح های انقلابی و میان بر و همچنین تلاش شبانه روزی که بتواند این عقب ماندگی ها را جبران کند و طراز توسعه یافتگی استان کردستان را به پای سایر استان های دیگر کشور رسانده  و یا حداقل به آنها نزدیک کند بیش از گذشته احساس می شود.

وی گفت: مردم بصیر و انقلابی استان کردستان و بویژه شهرستان بانه از بدو شکل گیری این انقلاب تا به امروز در راه تداوم و ماندگاری این انقلاب هزینه های زیادی داده اند
لذا شایسته بهترین خدمات و امکانات هستند.


فرمانده سپاه کردستان، امنیت و عزت امروز جمهوری اسلامی ایران را نیز مرهون همین فداکاری ها و ایثار مجاهدان راه حق و حقیقت برشمرد و گفت: امروز همه کشورهای همسایه ما بدون استثناء گرفتار توطئه دشمنان و نا امنی های سیاسی هستند و ما بایستی قدردان این نعمت بزرگ الهی که در سایه خون شهدا و تلاش ایثارگران بدست آمده باشیم  و  در راه حفظ و تداوم آن تلاش کنیم.


سردار رجبی، برگزاری بیش از سی و شش انتخابات در طول 37 سال گذشته را نمونه بارزی از دموکراسی و دخالت مردم در تعیین سرنوشت خود برشمرد و گفت: این در حالیست که بسییاری از کشورهای مرتجع منطقه که خودشان سر تا پا مشکل هستند حتی سابقه برگزاری یک  بار رای گیری را هم در کارنامه سیاسی کشور خود ندارند.

وی ، امانتداری ، داشتن تعهد، انقلابی بودن، داشتن سابقه درخشان در خدمت به مردم، دلسوزی و همچنین داشتن برنامه های مفید برای خدمتگزاری هر چه بیشتر به مردم را از مشخصه های یک نماینده اصلح برشمرد و گفت: بی شک حضور گسترده و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای در روز 7 اسفند ماه، یک اقدام انقلابی دیگر برای ماندگاری انقلاب و مشتی محکم بر دهان یاوه گویان و دشمنان این ملت خواهد بود. 

  



برچسب ها :

سردار رجبیانتخاباتاقدام انقلابیاستان کردستانشهرستان بانهنماینده اصلح

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی