پنجشنبه 6 اسفند 1394 / 12:32|کد خبر : 1038|گروه : سياسي

آغاز شمارش معکوس برای خلق حماسه ای دیگر

آغاز شمارش معکوس برای خلق حماسه ای دیگر

شمارش معکوس جهت خلق حماسه ای با شکوه از حضور مقتدرانه مردم در پای صندوق های رای برای انتخاب فرد اصلح و فردایی بهتر در تراز انقلاب اسلامی آغاز شد.

به گزارش آرباباخبر، با رسیدن عقربه های ساعت به 8 صبح روز پنج شنبه 6 اسفند پرونده تبلیغات انتخاباتی نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری بسته شد.

 

در طول مدت زمان تبلیغات انتخاباتی،نامزدهای انتخاباتی با استفاده از هر شگردی سعی در معرفی خود جهت جلب آراء مردم را بکار بستند.

 

با پایان زمان تبلیغات انتخاباتی ،شمارش معکوس برای خلق حماسه ای ماندگار با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح جهت حضور در کرسی های سبز بهارستان و خبرگان رهبری در تراز انقلاب اسلامی آغاز شده است.

 

روز هفتم اسفند،روزی برای فرداهای بهتر است،روزی که چشم تمامی مستضعفان عالم از یک سو و دشمنان قسم خورده نظام از سوی دیگر به کشور ایران اسلامی دوخته شده است.

 

فردا جای جای ایران اسلامی خط مقدم است،خط مقدم جهت دفاع از ارزش های انقلابی ،خط مقدم جهت تبعیت از ولایت فقیه برای حضور حداکثری در پای صندوق های رای.

 

فردا پیر و جوان،کارگر و کارمند،رای اولی ها و دانشجویان،انصاف و بازاریان،مهندسان و پزشکان و تمامی اقشار جامعه با حضور در حوزه های انتخابی خواهند آمد و با حضور پر شور خودشان ندای تبعیت از ولایت فقیه جهت ناامیدی دشمنان انقلاب و نظام را سر خواهند داد.

 

بلند آوازه باد نام جمهوری اسلامی ایران،سرزمین شیر مردان و شیر زنانی که بعد از گذشت سی و هفت سال از عمر با برکت نظام با توجه به مشکلات گوناگون اقتصادی و معیشتی و بیکاری در جامعه خم به ابرو نیاوردند و یک لحظه از آرمان های امام،رهبری و خون پاک شهیدان دست نکشیدند.

 

در روز هفتم اسفند مردم ایران اسلامی در اول وقت به قصد قربت الهی برای بیعت با امام و رهبری،مرجعیت ،بیعت با شهدای گلگون کفن دفاع مقدس،شهدای هسته ای و شهدای مدافعان حرم،با حضور در پای صندوق های رای تیری بر قلب دشمنان فرود می آورند.

 

مردم بانه نیز مانند دوره های قبلی انتخابات،در روز هفتم اسفند همپای دیگر مردمان سرزمین خوبی های ایران اسلامی با حضور در پای صندوق های رای برگ زرین دیگری بر افتخارات این دیار اضافه خواهند کرد.

 

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری فردا هفتم اسفند در ایران اسلامی برگزار می شود.

 

منبع خبر: بام ایران



برچسب ها :

انتخاباتدهمین دوره مجلس شورای اسلامیپنجمین دوره خبرگان رهبریحضور مردمانتخاب فرد اصلحخلق حماسه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی