جمعه 7 اسفند 1394 / 14:08|کد خبر : 1046|گروه : سياسي

گزارش/

حضور پرشور رای اولی های بانه در انتخابات

حضور پرشور رای اولی های بانه در انتخابات

حضور جوانانی که برای اولین بار شرایط رای دادن در انتخابات 7 اسفند امسال را دارند، حال و هوای خاصی به شعبه های رای گیری در بانه داده و جالب از همه دیدگاه آنان نسبت به انتخابات و مشارکت در رای دادن می باشد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، انتخابات صحنه ای است که فرصت سنجش اراده و انتخاب را به فرد می دهد ، انتخابی که به دلیل دخیل بودن در سرنوشت جامعه، ارتقاء عزت و اعتماد به نفس فرد را فراهم می سازد.

البته این احساس خوشایند همیشه در افرادی که برای اولین بار
در انتخابات شرکت می کنند و " رای اولی" هستند چند برابر است.
 

 بی شک حضور این تعداد از رای اولی ها در انتخابات این دوره می تواند در افزایش نشاط و شور فضای انتخابات موثر باشد بطوریکه حضور رای اولی های بانه در  شعب اخذ رای حال و هوای خاصی به این شعبه ها در این شهرستان داده است.

یکی از رای اولی های بانه به نام سید "کیانوش محمدی " شرکت در انتخابات را یک وظیفه ملی می داند و می گوید: شرکت کردن در انتخابات برای سربلندی و اقتدار کشور مهم است.


وی می افزاید: درست است که من خیلی جوان هستم ولی به خوبی می دانم که کشور ما دشمنان زیادی دارد و برای حفظ آن از گزند آنها بایستی تلاش کنیم و حضور ما در پای صندوق های رای می تواند گامی در این راستا باشد.

  سروه داربری نیز یک رای اول دیگر ساکن بانه است که مشارکت مردم در انتخابات را موجب پیشرفت و آبادانی  کشور می داند و در این باره می افزاید: من هم مثل بقیه مردم کشورم، ایران را دوست دارم و این حداقل کاری است که می توانم برای عمران و آبادانیش انجام دهم.


وی با اشاره به اینکه شرکت در دو انتخاب همزمان برای اولین تجربه بسیار هیجان انگیز است اضافه کرد: من سعی کرده ام با تحقیقاتی که در مورد کاندیداها در خصوص سوابق و برنامه هایشان داشته ام  نسبت به آنها شناخت پیدا کنم و آن نماینده ای را که به خواسته های ما جوانان نزدیک تر است رای دهم.



برچسب ها :

رای اولیشرکت در انتخاباتوظیفه ملیشهرستان بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی