یکشنبه 9 اسفند 1394 / 10:48|کد خبر : 1065|گروه : اجتماعي

خلع ید و رفع تصرف 96 هکتار از اراضی شهرستان بانه

خلع ید و رفع تصرف 96 هکتار از اراضی شهرستان بانه

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بانه از خلع ید و رفع تصرف 96 هکتار از اراضی بانه در طول 11 ماه گذشته امسال خبر داد.

علی اکبر محمد پناه صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، گفت: در طول 11 ماه گذشته امسال ، 153 مورد خلع ید و رفع تصرف اراضی شهرستان بانه از دست متجاوزان و متخلفین داشتیم که  منجر به خلع ید و رفع تصرف 96 هکتار از اراضی این شهرستان از دست متخلفین شده است.

 وی افزود: در همین راستا،
از ابتدای سال جاری تا کنون 149 فقره پرونده تصرف با تنظیم 284 دادخواست و شکوائیه از طریق اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بانه به مراجع قضایی ارسال شده است.

محمد پناه، خاطرنشان کرد: تا کنون 74 مورد از پرونده های ارسالی به مراجع قضایی بانه مختومه اعلام شده که 87 درصد این پرونده ها به نفع اداره منابع طبیعی بانه ومحکومیت متخلفین و متجاوزان بوده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بانه با اشاره به وظیفه همگانی در خصوص حفاظت و حراست از منابع طبیعی و ملی گفت: آحاد مردم باید در این زمینه با احساس مسئولیت کرده و در این خصوص اهتمام و توجه ویژه ای داشته باشند و هر گونه تخلف در این حوزه به اداره منابع طبیعی و مسئولین ذی ربط در این حوزه اطلاع دهند.



برچسب ها :

خلع ید و رفع تصرف اراضی بانهمنابع طبیعیمتجاوزانتخلف

نظرات کاربران :

علی از بانه [یکشنبه 2 خرداد 1395 | 15:07] پاسخ

ضمن تشکر
پیشنهاد میشود بخش حقوقی موضوع را فعالتر کنید

علی [سه شنبه 8 تیر 1395 | 16:19] پاسخ

افرین به غیرت شما وشجاعت شما

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی