یکشنبه 9 اسفند 1394 / 10:20|کد خبر : 1069|گروه : اجتماعي

نخستین پایگاه پیشگیری و اطفاء حریق در بانه ایجاد می شود

نخستین پایگاه پیشگیری و اطفاء حریق در بانه ایجاد می شود

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بانه از کلنگ زنی نخستین پایگاه پیشگیری و اطفاء حریق در بانه طی هفته منابع طبیعی خبر داد.

علی اکبر محمد پناه، صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، در این باره گفت: با توجه به اینکه یکی از مهمترین موضوعات در سطح کشور در حوزه منابع طبیعی مقابله با حریق است گفت: نخستین پایگاه پیشگیری و اطفاء حریق شهرستان بانه نیز در طول هفته منابع طبیعی امسال با حضور مدیر کل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان و یا یکی از معاونین ایشان کلنگ زنی و آماده احداث خواهد شد.

وی افزود: ساختمان این پایگاه در زمینی به مساحت یک هزار و 530 متر مربع و در 3 طبقه با حداکثر زمان 15 ماه ایجاد خواهد شد .

محمد پناه کل اعتبار برای بهره برداری از این پایگاه اطفاء حریق در بانه را بالغ بر 800 میلیون تومان بر آورد کرد و گفت: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات ملی طرح صیانت از جنگل ها و مراتع در راستای پیشگیری و همچنین مقابله با آتش سوزی مراتع و جنگلها تامین شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بانه، گفت: با توجه به اینکه اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این پروژه بیشتر از حد معاملات متوسط می باشد لذا کارهای مروبوط به احداث آن از طریق مناقصه و در دو مرحله به پیمانکار واگذار خواهد شد.  

وی همچنین تصریح کرد: ماشین های آتش نشانی، آتش کوب و خودروی مجهز به دستگاه اطفاء حریق از جمله تجهیزات پایگاه مذکور خواهد بود.



برچسب ها :

پایگاه اطفاء حریق در بانهمنابع طبیعیحریقآتس سوزی جنگل ها و مراتع

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی