چهارشنبه 12 اسفند 1394 / 00:01|کد خبر : 1079|گروه : اجتماعي

پروژه احداث بلوک زایمان بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه کلنگ زنی شد

پروژه احداث بلوک زایمان بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه کلنگ زنی شد

ظهر روز سه شنبه یازدهم اسفندماه ، پروژه احداث بلوک زایمان بیمارستان صلاح الدین ایوبی شهرستان بانه کلنگ زنی شد

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، پروژه بلوک زایمان بیمارستان صلاح الدین ایوبی شهرستان بانه، ظهر روز سه شنبه یازدهم اسفندماه  سال جاری با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان بانه ، شهردار واعضای شورای اسلامی شهر ، معاون سیاسی فرماندار، رئیس مرکز بهداشت و خییر عراقی فاروق عباس کلنگ زنی شد.
 

دکتر حامد منصوری، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه در حاشیه مراسم کلنگ زنی این پروژه در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر اظهار داشت: بلوک زایمان بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه در زمینی به مساحت بیش از 1000 متر مربع قرار است که احداث شود و تمامی هزینه های lربوط به احداث این پروژه را il خیر عراقی، فاروق عباس تقبل کرده که امروز شاهد مراسم کلنگ زنی این بلوک بودیم.

 

وی افزود: بلوک زایمان بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه در سه بخش: اتاق عمل زایمان، بخش بعد از زایمان و بخش ان آی سی یو نوزادان ایجاد خواهد شد.

دکتر منصوری مدت زمان تکمیل و بهره برداری از این پروژه را نا معلوم دانست و گفت: طرف عراقی آمادگی صد در صدی خود را برای شروع کار اعلام کرده و به محض آماده بودن نقشه، عملیات احداث را آغاز خواهد کرد و به همین دلیل امیدواریم که در اسرع وقت و ظرف مدت یکسال آینده این پروژه به اتمام برسد.




 



برچسب ها :

پروژه بلوک زایمانبیمارستان صلاح الدین ایوبی بانهفاروق عباسکلنگ زنی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی