پنجشنبه 13 اسفند 1394 / 00:01|کد خبر : 1085|گروه : اجتماعي

مراسم نمادین جشن نیکوکاری در مدرسه هیئت امنایی بنت الهدای بانه برگزار شد

مراسم نمادین جشن نیکوکاری در مدرسه هیئت امنایی بنت الهدای بانه برگزار شد

به مناسبت روز جشن نیکوکاری صبح امروز مراسم نمادینی به همین مناسبت در مدرسه هیئت امنایی بنت الهدای شهرستان بانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، صبح امروز با حضور مسئولین، مراسم نمادین جشن احسان و نیکوکاری به همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و آموزش و پرورش شهرستان بانه همراه با اکرام فاطمی به نمایندگی از دیگر مدارس شهرستان در مدرسه هیئت امنایی بنت الهدای بانه برگزار شد.

در این مراسم دانش‌آموزان به همراه مسئولین حاضر کمک های نقدی خود را در صندوق تعبیه شده ریخته و با اهدای هدایای غیر خود در این کار خداپسندانه مشارکت کردند.

جلال خلیلی رئیس کمیته امداد بانه در این مراسم  گفت : جشن نیکوکاری نمایشگاهی برای ترویج سنت حسنه انفاق و احسان در عرصه اجتماع است که طبق روال هر ساله همزمان با قرار گرفتن درآستانه سال جدید در شهرستان بانه نیز همگام با جای جای ایران اسلامی، برگزار می شود.

وی با بیان اینکه نباید در برابر نیازها و گرفتاریهای هموطنان خود بی تفاوت باشیم افزود: بلکه بایستی همیشه با احساس مسئولیت در پی رفع مشکلات آنها باشیم و ضمن ترویج فرهنگ هم نوع دوستی باعث ایجاد فرصتی هم برای سهیم کردن هموطنان عزیزمان در شادیهای سال نو باشیم.
 

خلیلی ضمن قدردانی از مدیر آموزش و پرورش بانه ، سپاه و سایر نهادهایی که برای برگزاری این جشن تلاش می کنند اظهار داشت:امسال 95 پایگاه ثابت و سیار در بانه جهت اجرای مراسم جشن نیکوکاری در این شهرستان مستقر می شوند.

مدیر کمیته امداد بانه خاطر نشان کرد، درسال گذشته مبلغ هشتصد و 70 میلیون ریال بصورت کمک های نقدی و غیر نقدی برای خانواده های نیازمند جمع آوری شد که امسال امیدواریم  این کمک ها به میزان 90 میلیون تومان افزایش یابد.
 

رضا خضری نیز در ادامه این مراسم با تبریک هفته احسان و نیکوکاری و گرامی داشت سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به آیات و روایات قرآن در ارتباط با انفاق و نیکوکاری اظهار کرد: نیکی به دیگران اصل و محور همه خوبی‌ها و دژ استوار و زکات نعمت‌هاست.

وی همچنین افزود: جشن نیکوکاری امسال در تمام مدارس سطح شهر به تعداد 80 مدرسه در تمام نقاط شهر برگزار خواهد شد.
 



برچسب ها :

جشن نیکوکاریشهرستان بانهمدیر کمیته امداد بانهپایگاه های جشن نیکوکاری در بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی