پنجشنبه 19 شهریور 1394 / 10:11|کد خبر : 11|گروه : سياسي

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات بانه:

500 امين شوراي نگهبان بر انتخابات اسفند ماه بانه نظارت خواهند داشت

500 امين شوراي نگهبان بر انتخابات اسفند ماه بانه نظارت خواهند داشت

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان بانه از نظارت 500 امين شوراي نگهبان در اين شهرستان بر انتخابات اسفند ماه بانه در سال جاری خبر داد.

به گزارش آرباباخبر،زاهد صالحی در جلسه توجیهی ناظران انتخابات شهرستان بانه که شامگاه سه شنبه در کانون ولایت این شهرستان برگزار شد با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در راستای عمل به شعار سال اظهار داشت: امسال که از سوی مقام له به سال دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی نامگذاری شده است، همه ما موظف هستيم كه در راستاي تحقق اين شعارحرکت کنیم.

 

وی تعیین تکلیف مذاکرات هسته‌ای و برگزاری دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز در اسفند سال جاری را  از دلایل مهم شعار سال دانست و افزود: تيم مذاكره كننده كشورمان به پشتوانه حمايت ملت و رهبر معظم له در مقابل 6 قدرت برتر دنيا ايستادند و  اگر نبود وحدت ملت ، مسئولان و جناح‌ها با همديگر نبود شايد دسترسي به يك توافق عزتمندانه هرگز حاصل نمي شد.

 

صالحي با اشاره به سابقه روشن و شفاف انتخابات در ايران خاطرنشان كرد، در طول تاریخ 37 ساله انقلاب تاکنون شاهد برگزاري انتخابات متعددي بوديم  كه به جرات مي توان گفت جزو سالم ترين انتخابات در تمام دنيا بوده است كه نقش شوراي نگهبان در اين ميان يك نقش سازنده و كارساز بوده است.

 

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان بانه به هماهنگي و تعامل ادارات و ارگان‌های دولتی با ناظران شوراي نگهبان تاكيد كرد و گفت: همه ما وظيفه داريم براي برگزاري يك انتخابات سالم در این راستا با همديگر همكاري و همدلي داشته باشيم.

 

وی همچنین رعایت اصل بی‌طرفی، عدم حضور در جلسات تبلیغاتی کاندیداها و داشتن وجدان کاری را از خصیصه‌های ناظران انتخاباتی برشمرد و گفت: ناظران به عنوان نماد شورای نگهبان و افتخار جمهوری اسلامی باید آراسته به صفات نیکو باشند چرا كه  شورای نگهبان به صورت غیر مستقیم منتخب مردم است و در متن جامعه و مردم قرار دارد.



برچسب ها :


نظرات کاربران :

مطلب رسولی پناه [جمعه 20 شهریور 1394 | 21:40] پاسخ

من در سخنرانی حضور داشتم همه چیز عالی بود.

هادی [جمعه 27 شهریور 1394 | 23:12] پاسخ

سایت جالبی است ولی ای کاش مطالب بیشتری در مورد گردشگری و توجه به پارکها و فضای سبز در بانه شود/

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی