دوشنبه 17 اسفند 1394 / 14:16|کد خبر : 1109|گروه : اجتماعي

رئیس جهاد کشاورزی بانه :

110 تن میوه شب عید در بانه توزیع می شود

110 تن میوه شب عید در بانه توزیع می شود

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بانه از توزیع 110 تن میوه شب عید (سیب و پرتقال) در این شهرستان خبر داد.

جعفر قادر زاده صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر با اعلام این موضوع اظهار داشت:امسال نیز به روال سال های گذشته برای تنظیم بازار میوه شب عید اعم از سیب و پرتقال در بانه توزیع خواهد شد که سهمیه امسال شهرستان بانه از میوه شب عید 110 تن می باشد.

وی افزود: از این میزان، 80 تن  پرتقال و 30 تن دیگر سیب می باشد که توسط 5 عامل توزیع در 5 نقطه از سطح شهر بانه از جمله؛ میدان بویین، خیابان جنب هتل سامان، خیابان ساحلی ، کمربندی و یک وانت بصورت سیار در سطح شهر توزیع خواهد شد.

قادرزاده خاطرنشان کرد : امسال خرید و توزیع میوه شب عید توسط تعاون روستایی صورت می گیرد و به مردم بانه قول می دهیم که تا پایان تعطیلات نوروز 95 در جایگاه های عرضه میوه، مشکلی برای تامین میوه وجود نداشته باشد.

رئیس جهاد کشاورزی بانه با اشاره به اینکه مبنای قیمت میوه در حال نوسان است افزود: میوه شب عید، 10 الی 15 درصد زیر قیمت بازار خواهد بودکه قطعاً مورد رضایت مردم هم قرار خواهد گرفت.

وی همچنین در ادامه از ورود  مرغ منجمد به بانه توسط عاملین توزیع این ماده غذایی در شهرستان خبر داد و گفت: مرغ منجمد در سطح شهرستان بانه نیز با توجه به نیاز بازار و بصورت نا محدود  از قرار هر کیلویی 5 هزار و 500 تومان توزیع خواهد شد.



برچسب ها :

توزیع میوه شب عیدبانهتنظیم بازارمرغ منجمدسیب و پرتقال سب عید

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی