شنبه 22 اسفند 1394 / 13:19|کد خبر : 1133|گروه : اجتماعي

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بانه:

350 همیار پلیس در بانه فعالیت می کنند

350 همیار پلیس در بانه فعالیت می کنند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بانه گفت: در حال حاضر 350 نفر از دانش آموزان شهرستان بانه در قالب همیاران پلیس با راهنمایی و رانندگی این شهرستان همکاری می کنند.

اسداله دالوند، صبح امروز در حاشیه برگزاری همایش همیاران پلیس این شهرستان که در کانون شهید مطهری بانه برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر در این باره گفت: با هدف مشارکت دانش آموزان در فرهنگ سازی، ترویج مقررات راهنمایی و رانندگی و نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه 350 نفر از دانش آموزان شهرستان بانه در قالب همیاران پلیس فعالیت می کنند.

وی افزود: این تعداد دانش آموز در اجرای طرح های راهنمایی و رانندگی و برای کاهش تصادفات و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در معابر و خیابان ها، پلیس را یاری می کنند.

سرگرد دالوند با بیان اینکه اجرای این طرح در شهرها مطمنا در کاهش تصادفات و روان سازی ترافیک شهرها موثر است خاطرنشان کرد، در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا استفاده از مشارکت های مردمی در جهت کاهش تلفات رانندگی موثر بوده است از اینرو در کشور ما نیز انتخاب دانش آموزان به عنوان همیار پلیس گام موثری در این زمینه است و آنها می توانند با رصد و کنترل تخلفات رانندگی به پلیس کمک کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بانه همچنین از استفاده از همیاران پلیس در ایام نوروز خبر داد و گفت: برای تعطیلات نوروز امسال در نظر داریم که از این عزیزان با رضایت والدین و انجام هماهنگی های لازمه  با آموزش و پرورش شهرستان بانه استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: این دانش آموزان به صورت علمی و نظری مقررات راهنمایی و رانندگی را در کلاس های آموزشی مربوطه فرا گرفته اند.


 



برچسب ها :

همیار پلیسشهرستان بانهدانش اموزان همیار پلیس در بانهمقررات راهنمایی و رانندگیتلفات رانندگی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی