دوشنبه 24 اسفند 1394 / 17:18|کد خبر : 1148|گروه : فرهنگي

با همت شورای اسلامی و شهرداری بانه:

تور رایگان بانه گردی ویژه مهمانان نوروزی راه اندازی می شود

تور رایگان بانه گردی ویژه مهمانان نوروزی راه اندازی می شود

شورای اسلامی و شهرداری بانه در نظر دارد طی ایام نوروز، برای گردشگران و مسافران نوروزی تور رایگان بانه گردی راه اندازی کند.

بابک رستم پور عصر روز دوشنبه 24 اسفندماه در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای آشنایی بیشتر مسافران نوروزی با مناطق نمونه گردشگری شهرستان بانه ، توربانه گردی در ایام تعطیلات نوروز ویژه مهمانان و گردشگران نوروزی اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرستان بانه از پتانسیل و ظرفیت های مناسبی در حوزه گردشگری و آثار فرهنگی برخوردار است افزود: مهمترین هدف ما از اجرای این برنامه شناساندن و تقویت بعد گردشگری شهرستان به مسافران می باشد.

رستم پور خاطرنشان کرد، اگر چه امروزه شهرستان بانه بعنوان شهر پاساژها در کشور مطرح است و عمده مسافران و گردشگران به همین دلیل به شهرستان بانه روی می آورند ولی در آینده نزدیک با مقداری همت و پشتکار می توان با تقویت حوزه گردشگری و کار در این زمینه تعادل نسبی در بین این دو حوزه ایجاد کرد.

شهردار بانه منطقه نمونه گردشگری نجنه، دشت سورین، طبیعت زیبای روستای شوی و وجود قرآن تاریخی در این روستا و همچنین روستای هفتاش را از جمله جاذبه های گردشگری بانه عنوان کرد.

وی گفت: شهردای بانه به منظور اجرای این طرح، با همکاری شورای اسلامی ، اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی، اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری بانه و سازمان های مردم نهاد، 5 دستگاه مینی بوس در اختیار گردشگران قرار خواهد داد.


رستم پور همچنین از اجرای برنامه های فرهنگی دیگر طی  ایام نوروز در این شهرستان خبر داد و گفت: برنامه های شاد موسیقی فولکلور و هل پرکی نیز ویژه ایام نوروز هر شب در سالن اجتماعات اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بانه، توسط شهرداری و شورای اسلامی با همکاری سازمان های مذکور  اجرا خواهد شد.



برچسب ها :

تور رایگان بانه گردیشهردار بانهشورای اسلامی شهر بانهسازمان های مردم نهادمناطق نمونه گردشگری بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی