پنجشنبه 5 فروردین 1395 / 01:07|کد خبر : 1175|گروه : اجتماعي

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر بانه:

فعالان گردشگری بانه و 3 واحد اقامتی نمونه در بانه تجلیل می شوند

فعالان گردشگری بانه و 3 واحد اقامتی نمونه در بانه تجلیل می شوند

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بانه گفت: پس از پایان سفرهای نوروزی از فعالان گردشگری این شهرستان در ستاد خدمات سفر و همچنین از 3 واحد اقامتی نمونه در حوزه اسکان مهمانان نوروزی این شهرستان تجلیل خواهند شد

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، سردار خندانی رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان بانه ظهر امروز در معیت اکیپی متشکل از نمایندگان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه و نماینده ای از اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان، از چندین واحد اقامتی فعال در حوزه اسکان مسافران نوروزی شهرستان بانه و همچنین از چند رستوران و مرکز تهیه و فروش مواد غذایی در  این شهر بازدید کردند.

خندانی، دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بانه در حاشیه این بازدیدها در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر گفت: اکیپ نظارتی خدمات سفر شهرستان بانه همواره در ایام نوروز به صورت سرزده از اماکن اقامتی و همچنین مراکز تهیه و فروش مواد غذایی این شهرستان بازدید می کنند.

 

وی افزود: اکیپ‌های بازرسی ما برای نظارت بر نحوه عرضه خدمات به  مسافرتان نوروزی و کنترل کیفیت خدمات و قیمت‌های آن‌ها هر روز عزام می شوند که در صورت مشاهده تخلفات احتمالی، با صنف متخلف برخورد قاطع و قانونی معمول خواهد شد.

رئیس اداره گردشگری شهرستان بانه، همچنین تصریح کرد: پس از ایام نوروز آن دسته از واحداهای اقامتی شهرستان بانه که در طول ایام نوروز همه شاخص های اداره گردشگری شهرستان را رعایت کرده باشند و تخلفی از آنها سرنزند بعد از پایان تعطیلات از 3 واحد اقامتی فعال و نمونه در بحث اسکان مهمانان نوروزی تجلیل بعملل خواهد آمد.

وی تصریح کرد:  همچنین از عوامل و فعالان گردشگری شهرستان بانه در ستاد خدمات سفر این شهرستان هم پس از پایان تعطیلات طی برگزاری مراسمی تجلیل بعمل خواهد آمد.


 

 



برچسب ها :

تجلیل از فعالان گردشگری بانهستاد خدمات سفرشهرستان بانهمسافران نوروزی بانهاسکان

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی