شنبه 7 فروردین 1395 / 11:00|کد خبر : 1185|گروه : اجتماعي

120 هزار گردشگر از بانه در دور اول سفرهای نوروزی دیدن کردند

120 هزار گردشگر از بانه در دور اول سفرهای نوروزی دیدن کردند

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بانه، از بازدید 120 هزار نفری مسافران نوروزی از این شهرستان در دور اول سفرهای نوروزی امسال خبر داد.

سردار خندانی، صبح امرز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این موضوع اظهار داشت: از 28 اسفندماه سال گذشته تا پایان روز پنجم فروردین سال جاری که دور اول سفرهای نوروزی محسوب می شود بالغ بر 120 هزار گردشگر نوروزی از شهرستان بانه دیدن کردند.
 

وی با بیان اینکه سردی هوا و بارش نزولات جوی در روند ورود مسافران به شهرستان بانه بی تاثیر نبوده است افزود: علی رغم شرایط نا مساعد جوی و برودت هوا روزانه بطور میانگین بیش از 12 هزار مسافر به این شهرستان سفر داشته‌اند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بانه  با بیان اینکه در حال حاضر ظرفیت اسکان روزانه بیش از 10 هزار مسافر و گردشگر در این شهرستان وجود دارد خاطرنشان کرد: بالغ بر 90 هزار نفر از این گردشگران برای یک شب و یا بیشتر در شهرستان بانه اقامت داشته و هیچ مشکل خاصی در این زمینه نداریم.

به گفته خندانی، 7 هتل، 8 مهمان‌پذیر، 150 واحد استیجاری، 4 سالن ورزشی و 188 کلاس در قالب 26 مدرسه ظرفیت‌های اسکان مهمانان نوروزی در این شهرستان می باشد.

وی با بیان اینکه تمام رستوران‌ها، غذاخوری‌ها و غیره توسط اکیپ‌های نظارتی مورد بازدید روزانه قرار گرفته و کوچکترین مشکلی در این زمینه نداریم خاطر نشان کرد: اقدامات نظارتی ویژه در مورد خانه‌های استیجاری نیز صورت می‌گیرد.

رئیس اداره گردشگری بانه همچنین ارزیابی استاندار کردستان که روز گذشته  بعنوان رئیس ستاد خدمات سفر استان کردستان به بانه سفر کرده بود را  مثبت ارزیابی کرد و گفت: ایشان در بازدیدهایی که از مراکز اقامتی و زیر ساخت های گردشگری بانه داشتند آینده مطلوبی را برای حوزه گردشگری بانه پیش بینی کردند.


 



برچسب ها :

بازدید مسافران نوروزی از بانهاسکان مسافرانگردشگران نوروزیشهرستان بانهبازدید استاندار کردستان از بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی