دوشنبه 16 فروردین 1395 / 13:52|کد خبر : 1201|گروه : اجتماعي

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بانه:

انتخاب بانه بعنوان شهر برتر گردشگری در کردستان/ بانه کاندیدای 6 شهر برتر گردشگری پس از نوروز در کشور شد

انتخاب بانه بعنوان شهر برتر گردشگری در کردستان/ بانه کاندیدای 6 شهر برتر گردشگری پس از نوروز در کشور شد

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بانه با بیان اینکه شهرستان بانه بعنوان شهر برتر گردشگری پس از نوروز در کردستان انتخاب شد گفت: بانه بعنوان نماینده استان کردستان کاندیدای 6 شهر برتر گردشگری در کشور هم معرفی شده است.

سردار خندانی ظهر روز دوشنبه 16 فروردین ماه امسال در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، در این خصوص اظهار داشت: طبق اعلام قبلی استان مبنی بر ارزیابی عملکرد ستادهای اجرایی خدمات سفر شهرستان های استان کردستان در نحوه پذیرش، اسکان و خدمات دهی به مسافران نوروزی، ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بانه هم برنامه ها و تدابیری ویژه ای در این خصوص با هاهنگی کمیته های 9 گانه اتخاذ نمود.

وی افزود: ستاد خدمات سفر شهرستان بانه امسال هم با توجه به تجربه چندین ساله خود در زمینه آمادگی برای پذیرایی از مسافران نوروزی قبل از شروع سال جدید، چندین جلسه با حضور کمیته های 9 گانه برگزار کرد که تصویب 90 مصوبه ازجمله نتایج این جلسات بود بطوریکه ستاد تسهیلات خدمات سفر شهرستان بانه امسال در آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران و مهمانان نوروزی به سر می برد.

خندانی تصریح کرد: شهرستان بانه امسال با 6 هتل، 7 هتل آپارتمان، 29 مدرسه در قالب 188 کلاس درس، 140 واحد استیجاری مجاز و 4 سالن ورزشی در بحث اسکان آماده پذیرایی از هموطنان عزیز بود بطوریکه امسال شرایط  اسکان بیش از  10 هزار مسافر و گردشگر شب خواب در این شهرستان را فراهم کرده بود بطوریکه بانه در ایام نوروز امسال پذیرای 350 هزار گردشگر از سراسر کشور بود  .

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بانه تصریح کرد: ستاد خدمات سفر شهرستان بانه برای شرکت در ارزیابی فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان در راستای انتخاب شهر برتر مدیریت گردشگری نوروزی تمام عملکرد و گزارشات خود در این حوزه را پس از پایان تعطیلات بصورت مکتوب و مصور به استان کردستان ارسال کرد .

 وی تصریح کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بانه امسال تمام همت خود را بکار بست تا تمام اقدامات و فعالیت های خود را  براساس هفت شاخص ارزیابی ستاد خدمات سفر تنظیم و اجرا کند که خوشبختانه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بانه با همکاری و تعامل همه جانبه کمیته ها توانست به عنوان شهر برتر در استان کردستان معرفی شود.

خندانی همچنین از کاندیدا شدن شهرستان بانه برای انتخاب شدن در میان 6 شهر برتر کشور خبر داد و ابراز امیدواری کرد که ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بانه در این مرحله هم مقام کسب کند
.





 



برچسب ها :

ستاد اجرایی خدمات سفر بانهانتخاب بانه بعنوان شهر برتر گردشگریاستان کردستانگردشگران نوروزی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی