چهارشنبه 15 مهر 1394 / 11:48|کد خبر : 121|گروه : فرهنگي

نخستین گروه زائران کردستانی از مکه مکرمه برگشتند

نخستین گروه زائران کردستانی از  مکه مکرمه برگشتند

مدیر کل حج و زیارت کردستان از بازگشت نخستین گروه از کاروان‌های حجاج کردستانی بیت‌الله الحرام از طریق فرودگاه همدان به کشور خبر داد.

به گزارش آرباباخبر، هاشم ناظمی جلال مدیر کل حج و زیارت استان کردستان در گفتگو با خبرنگار آفتاب دل اظهار کرد: نخستین گروه از کاروان‌های حجاج کردستانی بیت‌الله الحرام از طریق فرودگاه همدان وارد کشور شدند.


وی با بیان اینکه امسال 982 زائر از کردستان به تفکیک  ۴۸۴ نفر مرد و ۴۹۸ نفر زن در قالب هشت کاروان و در روزهای 16، 17 و 18 شهریور ماه برای به جای آوردن مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام شدند اظهار کرد: پروازهای برگشت حجاج از دیروز آغاز شده و تا 17 مهر ادامه دارد و یک کاروان از حجاج مریوانی هم 25 مهرماه به کشور باز خواهند گشت.


ناظمی جلال با اشاره به اقامت زائران افزود: بر اساس هماهنگی هایی که از طرف سازمان صورت گرفته اقامت زائران کردستانی در سرزمین وحی نزدیک مسجدالحرام و مسجد النبی انجام شد و اقامت آنها 30 الی31 روز به طول انجامید.


وی در ادامه با ابراز تاسف از حادثه منا و تسلیت این حادثه به همه مسلمانان و خانواده جان باختگان افزود: در این حادثه که صدها زائر از کشورهای مختلف و هموطنان ما جان باختند خوشبختانه تمامی حجاج کردستانی و دست اندرکاران کاروان در سلامت کامل به سر می برند و هیچ کدام از حجاج کردستانی در میان جان باختگان نیستند.


انتهای پیام/ر.ع



برچسب ها :

بانهمکهحجاج کردستانی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی