دوشنبه 23 فروردین 1395 / 07:38|کد خبر : 1227|گروه : سياسي

فال روزانه دوشنبه 23 فروردین 1395

فال روزانه دوشنبه 23 فروردین 1395

اگر می خواهید از فال هر روز خود بر اساس ماه تولدتان باخبر شوید فال روزانه خود را در سایت آرباباخبر مشاهده کنید.


 

فـال روزانـه - Daily Omen
 
اگر می خواهید با ایده ها و افکار خلاقانه ای که در ذهنتان دارید اطرافیانتان را تحت تأثیر قرار دهید باید این نکته را در نظر داشته باشید که طوری عمل نکنید که انگار تمام هم و غمتان همین است که آنها شما و ایده هایتان را بپذیرند. تمام تلاشتان را بکنید، ولی تابلو بازی در نیاورید! امروز ممکن است وارد رابطه عاطفی تازه ای شوید و یا اگر در حال حاضر کسی را دوست دارید رابطه تان وارد فاز جدیدی خواهد شد و نسبت به طرف مقابلتان احساس تعهد بیشتری خواهید کرد. در هر صورت مواظب باشید به طرف مقابلتان فضای کافی برای استقلال فردی نیز بدهید، وابستگی احساسی بیش از حد شاید رابطه عاطفی شما را محکم کند، ولی جلوی رشد فردیتان را خواهد گرفت.
 
فـال روزانـه - Daily Omen

تصمیمی که چند روز پیش با شور و اشتیاق شدیدی گرفته بودید امروز و با تغییر شرایط به نظرتان اشتباه می آید، نیازی نیست بیش از حد سرسختی نشان دهید، اگر لازم می بینید تصمیمتان را تغییر دهید. می توانید امیدوار باشید که اگر کمی ریسک کرده و به اطرافیانتان بگویید که دقیقا به دنبال چه هستید و چه می خواهید به خواسته هایتان برسید. ولی اگر زیادی احساساتی برخورد کنید دیگران را وحشت زده خواهید کرد و موقعیت خود را به خطر خواهید انداخت. داشتن رویکردی ملایم به شما اجازه می دهد در بیان کردن نیت ها و برنامه هایتان موفقیت بیشتری داشته باشید. حرف هایتان را با دقت و احتیاط انتخاب کنید تا مبادا به اشتباه اثری منفی روی مخاطبان خود بگذارید.
 

فـال روزانـه - Daily Omen


شما دقیقا می دانید چه می خواهید، ولی راه رسیدن به آن را نمی دانید و این شما را نگران و عصبی کرده است، به خودتان کمی فرصت بدهید، به وقتش راه درست را خواهید یافت. امروز دوست دارید کارهای جدیدی را امتحان کرده و لذت های تازه ای را تجربه کنید. با این حال باید مواظب باشید در جستجوی تفریح و خوشگذرانی مسئولیت های خودتان را نادیده نگیرید. لزومی ندارد که حتما یکی از گزینه های پیش رویتان را انتخاب کنید، می توانید صبر کرده و کارهای اصلیتان را انجام دهید و بعدا سر فرصت به ماجراجویی بپردازید. در دراز مدت با داشتن برنامه و دنبال کردن نظم و اصول و اولویت بندی کارهایتان خواهید توانست از لذت های زندگی بیشتر بهره مند شوید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز یکی از دوستان و یا همکارانتان برنامه وسوسه انگیزی را به شما پیشنهاد خواهد کرد، ولی از این که درگیر شدن با این برنامه شما را از کارهای اصلی و فعالیت های روزمره تان باز دارد می ترسید. اشکالی ندارد اگر به خودتان یک زنگ تفریح بدهید و کمی برای خودتان وقت بگذارید، ولی به دیگران اجازه ندهید که کنترل زندگیتان را در دست بگیرند و برنامه هایتان را بهم بریزند. اگر روش هایی که مدت هاست برای به دست آوردن دل طرف مقابلتان استفاده کرده اید جواب نمی دهند، سعی کنید ابتکار عمل به خرج بدهید و راه های جدیدی را امتحان کنید. اگر به طرف مقابلتان اطمینان کامل دارید احساسات خود را با صداقت تمام بیان کنید و ترسی از آسیب دیدن نداشته باشید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen

این که هر آنچه می خواهید را ندارید امروز برای شما می تواند بسیار آزار دهنده باشد، ولی نادیده گرفتن این کمبودها کمکی به شما نخواهد کرد، پس برای به دست آوردن خواسته هایتان تلاش کنید. امروز شریک و یا همکارتان برای انجام کاری آنقدر به شما اصرار خواهد کرد که رد کردن تقاضای آنها برای شما بسیار مشکل خواهد بود. با این حال چند نفس عمیق کشیده و به آنچه از شما خواسته می شود خوب فکر کنید و به انجام کاری که بعدا از آن پشیمان خواهید شد رضایت ندهید. برای به دست آوردن محبوبیت و مورد تایید دیگران قرار گرفتن خودتان را به دردسر نیندازید. در مورد مسائل عاطفی حساسیت بیش از اندازه از خودتان نشان ندهید تا بتوانید روزی آرام و بدون تنش را در کنار کسی که دوست دارید پشت سر بگذارید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز به طوری غیر عادی خوشحال هستید و اعتماد به نفستان بالاست و این موضوع باعث شده که همه اطرافیانتان بخواهند بدانند چه اتفاقی افتاده که شما را چنین شاد و شنگول کرده است. خوشبختانه شما از انجام کارها و مسئولیت های روزانه تان دارید لذت می برید و خیلی هم سرحال هستید. با این حال نمی توانید دلیل این احساس خود را برای دیگران بیان کنید و ممکن است فکر کنند که دارید چیزی را از آنها مخفی می کنید. نگذارید نگرانی در مورد این که آنها چه فکری راجع به شما می کنند روز زیبایتان را خراب کند. اطلاعات جدیدی که به دست می آورید ممکن است روش برخورد شما در روابطتان را به صورت جدی تحت تأثیر قرار دهد.

فـال روزانـه - Daily Omen

از جاه طلبی و بلندپروازی هیچ هراسی نداشته باشید؛ شما قدرت درونی فوق العاده ای دارید که به شما اعتماد به نفس داده و خود باوریتان را بیش از پیش می کند. این باور و ارزشمند دانستن خودتان شما را قادر می سازد که حتی کوه ها را هم جابجا کنید. پس اگر در چند ماه آینده به نتایجی فوق العاده رسیدید تعجب زده نشوید. اگر کسی که دوست دارید به حمایت شما نیاز دارد حمایت خود را از او دریغ نکنید و تحت هر شرایطی در کنارش باشید. حتی اگر هدفی که او دنبال می کند با خواسته قلبی شما مغایرت داشته باشد هم اگر دلیل منطقی و قانع کننده ای برای مخالفت با او ندارید بهتر است به جای این که با رفتارتان او را آزار دهید باری از دوشش بردارید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز با انرژی و حس اطمینان به خوب پیش رفتن کارها از خواب بیدار می شوید. با وجود این که نباید انتظار داشته باشید که همه چیز دقیقا همان طور که انتظارش را دارید پیش برود، ولی اطمینان داشتن به احساس درونیتان کار خیلی خوبی است. انعطاف پذیری ذاتی شما باعث یک غافل گیری خوشایند خواهد شد که از انتظاراتتان خیلی بیشتر است. با چسبیدن به برنامه های قبلیتان این موقعیت جادویی و شانسی که در خانه تان را دارد خیلی محکم می زند را از دست خواهید داد، پس بهتر است به هیچ عنوان لجبازی نکنید. حرف زدن در مورد چیزهای بی اهمیت و پیش پا افتاده همیشه برای شما آزار دهنده است، زیرا کارهای مهمتری برای انجام دادن دارید، ولی انگار امروز هیچ کس کاری جز حرف های بیهوده ندارد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen

شما دارید تغییراتی اساسی در اهداف و برنامه هایتان ایجاد می کنید و دوست دارید هر چه زودتر دست به کار شده و به دنبال همان چیزی که می خواهد بروید. ولی این را به خاطر داشته باشید که قدم های بزرگ و ناگهانی شما را به جایی نخواهند رساند و موانع زیادی جلویتان را خواهند گرفت. به جای این کار با نگرشی مثبت فکر کنید و قدم هایی هر چند کوچک ولی درست بردارید. اگر می خواهید از پیله تان خارج شده و تبدیل به پروانه شوید باید صبور باشید. اجازه ندهید تردیدهای ناگهانی نگرش مثبت شما را تحت تأثیر قرار دهند. ذهنتان را روی آنچه در پایان مسیر در انتظارتان است متمرکز کنید و اجازه ندهید هیچ چیزی ذهنتان را منحرف کرده و مانعتان شود.
 
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز به طور عجیبی نگران هستید و فکر می کنید مبادا چیزی را از قلم انداخته باشید که ممکن است وضعیت خوبی که در حال حاضر دارید را بهم بزند. اجازه ندهید این افکار شما را مجبور به اقدام های پیش گیرانه ای کنند که به جای بهتر کردن اوضاع آن را بدتر خواهند کرد. کافی است تا جایی که می توانید کارهای نیمه تمام خود را تکمیل کرده و خودتان را برای آن چه در انتظارتان است آماده کنید. شما همیشه سعی دارید به دیگران کمک کنید و مشکلاتشان را حل کنید، ولی مواظب باشید این کارها شما را از عشقتان غافل نکنند. درست است که کمک کردن به دیگران همیشه جزء اولویت های اصلی شما در زندگی است، ولی خودتان و عشقتان را باید در درجه اول قرار دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز نگران این هستید که مبادا مردم با دست کم گرفتن تلاش های مثبت شما جلوی پیشرفتتان را بگیرند. ولی هیچ دلیل منطقی برای اثبات این نگرانی خود ندارید، پس بیهوده ذهنتان را درگیر افکار بی اساس نکنید. به جای این که منفعل باشید و در انتظار قضاوت های دیگران خودتان را یک قربانی ببینید پیش قدم شده و افکارتان را به زبان بیاورید. اگر سعی در مخفی کردن چیزی دارید باید این را بدانید که این مسئله می تواند اثرات منفی روی رابطه عاطفی شما داشته باشد. یک بار دیگر موضوعی که تلاش در پنهان کردن آن دارید را از نظر بگذرانید و به جای وحشت با آگاهی تصمیم بگیرید. بیان این حقیقت ناگفته اولین قدم برای از بین بردن فاصله بین شما و طرف مقابلتان است.
 

فـال روزانـه - Daily Omen

حتی اگر رویاهایی که در سر دارید به نظر خودتان هم غیر منطقی می آیند، خلاقیت خود را سرکوب نکنید. قدرت تخیل نا محدود شما این فرصت را برایتان فراهم می سازد که برنامه های متفاوت و گوناگونی را برای آینده خود در سر بپرورانید. این رویاها درهای تازه ای را به روی شما و حتی دوستانتان باز خواهند کرد. به جای این که تسلیم حساب و کتاب های منطقی شوید، در مورد رویاهایتان با اطرافیانتان صحبت کنید. در میان همه افکار گوناگونی که در سرتان هستند بالاخره چند ایده درست و حسابی پیدا خواهد شد. شما در حال حاضر تنها ویژگی های مثبت دیگران را می بینید، پس بهتر است فعلا از گرفتن تصمیمات اساسی در زمینه روابط عاطفی خودداری کنید تا منطقتان سر جایش بازگردد.



برچسب ها :

فال روزانهفروردینآرباباخبرطالع

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی