سه شنبه 24 فروردین 1395 / 00:07|کد خبر : 1234|گروه : فرهنگي

کتابخانه سیار روستایی در بانه افتتاح می شود

کتابخانه سیار روستایی در بانه افتتاح می شود

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بانه از افتتاح کتابخانه سیار روستایی در این شهرستان خبر داد.

شهین مجیدزاده صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، در این باره اظهار داشت: به منظور دسترسی کودکان و نوجوانان روستاهای صعب العبور شهرستان بانه به کتاب و بهره مندی آنها  از فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بانه، کتابخانه سیار برای این عزیزان  افتتاح خواهد  شد.


وی افزود: زمان افتتاح  کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بانه، 21 اردیبهشت ماه سالجاری و همزمان با سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان کردستان در اردیبهشت معطر می باشد.

مجیدزاده با بیان اینکه تا کنون 20 روستا در سطح 4 بخش شهرستان بانه برای پوشش این کتابخانه سیار شناسایی شده است خاطرنشان کرد: برای این کار یک دستگاه ماشین پاژن نیز در نظر گرفته شده است که کار انتقال کتاب را به این 20 روستا انجام خواهد داد.

 مدیر کانون پرورش فکری کودکان بانه تصریح کرد،با افتتاح این کتابخانه سیار، 1400 کودک در این 20 روستا تحت پوشش این کتابخانه سیار قرار خواهند گرفت که امیدواریم با این اقدام  بتوانیم گام مهمی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در روستاهای شهرستان بانه برداریم.


 



برچسب ها :

افتتاح کتابخانه سیار روستایی در بانهروستاهای صعب العبورکتاب و کتابخوانیشهرستان بانهاردیبهشتاردیبهشت معطرسفر رهبر به کردستان

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی