شنبه 28 فروردین 1395 / 09:08|کد خبر : 1252|گروه : اجتماعي

رئیس شرکت آب و فاضلاب شهری بانه:

بهره برداری از اولین تصفیه خانه فاضلاب بانه به روش لجن فعال در آینده نزدیک

بهره برداری از اولین  تصفیه خانه فاضلاب بانه به روش لجن فعال در آینده نزدیک

رئیس شرکت آب و فاضلاب شهری بانه از بهره برداری اولین تصفیه خانه فاضلاب این شهر به روش لجن فعال در اردیبهشت ماه امسال خبر داد.

جلال صالحی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر،  با اعلام این خبر اظهار داشت: تصفيه خانه فاضلاب بانه مجهز به سيستم تصفيه لجن فعال متعارف، جمعيتي حدود 120 هزار نفر را تحت پوشش قرار مي دهد که در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.
 

وي افزود: این تصفيه خانه با خط انتقالي به طول 7 كيلومتر به طور متوسط قادر به انتقال و تصفيه بيش از 16 هزارمتر مكعب فاضلاب در شبانه روز است.

 
صالحی، مساحت کلی این تصفیه خانه را 7 هکتار برآورد کرد و گفت: طراحی این تصفیه خانه طوری پیش بینی شده که در آینده با ازدیاد جمعیت شهر بانه هم قابل گسترش می باشد.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری بانه
با اشاره به مزایای تصفيه خانه فاضلاب بانه خاطرنشان کرد، ميزان آلودگي و فساد آب فاضلاب بانه  طي فرايندي كاهش مي يابد بطوریکه آب تصفيه خانه فاضلاب مي تواند بهترين آب براي مصارف كشاورزي و همچنین جهت آبیاری فضاهای سبز شهرداری نیز مورد استفاده قرار گیرد.

وي اظهار كرد: جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی، تولید کود شیمیایی حاصل از لجن توليدي فاضلاب بانه از دیگر مزایای بهره برداری ازطرح تصفیه خانه فاضلاب شهر بانه می باشد.



برچسب ها :

تصفیه خانه فاضلاب بانهآلودگی زیست محیطیشهرستان بانهفضای سبز

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی