یکشنبه 29 فروردین 1395 / 09:01|کد خبر : 1256|گروه : اجتماعي

فرمانده انتظامی بانه خبر داد

کاهش 67 درصدی سرقت ها در بانه/ مبارزه با سرقت مهمترین اولویت پلیس بانه در سال 95

کاهش 67 درصدی سرقت ها در بانه/ مبارزه با سرقت مهمترین اولویت پلیس بانه در سال 95

فرمانده انتظامی شهرستان بانه از کاهش 67 سرقت ها در این شهرستان طی ایام نوروز به نسبت مشابه در سال گذشته خبر داد و گفت:مهمترین اولویت پلیس بانه در سال 95 مبارزه با انواع سرقت ها می باشد.

سرهنگ فرزاد کریمی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با رسانه ای کردن این موفقیت چشمگیر در حوزه سرقت شهرستان بانه اظهار داشت: در سایه تلاش جمعی پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بانه و همکاری خود شهروندان با خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی این شهرستان، توانستیم در نوروز 95 در شهرستان بانه علی رغم اینکه در حوزه مقابله با انواع سرقت ها 67 درصد کاهش داشته باشیم در زمینه کشفیات اموال مسروقه نیز از پیشرفت چشمگیر  با رشد 330 درصدی نیز در مقایسه با وضعیت مشابه سال گذشته برخوردار شویم.

 

وی افزود: ، هر چند مقابله با سرقت یکی از وظایف پلیس می باشد اما خود شهروندان و مسافران هم در راستای جلوگیری از به سرقت رفتن اموالشان بیشترین سهم را داردند بطوریکه با رعایت نکات ایمنی بظاهر ساده اما مهم، می توانند سارقان و افراد فرصت طلب را از به سرقت بردن اموالشان نا کام بگذارند.

فرمانده انتظامی بانه تصریح کرد: مبارزه با انواع سرقت در طول ایام سال نیز در  دستور کار جدی پلیس قرار دارد بطوریکه این مقوله  از اولویت های پلیس بانه در سال جدید نیز می باشد و  همکاران ما در نیروی انتظامی شهرستان با اقدامات فنی و تلاش شبانه روزی در پی مبارزه با سارقان بوده و خواهند بود.

 



برچسب ها :

کاهش سرقت ها در بانهفرمانده انتظامی بانهافزایش کشفیات اموال مسروقه در بانهنوروز 95شهرستان بانهپلیسمبارزه با سرقت

نظرات کاربران :

علی از بانه [یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 | 13:35] پاسخ

جناب آقای سرهنگ فرزاد کریمی
سلام علیکم
در طول بازگشتم به شهرستان و در ایام تعطیلات نظاره گر تلاش همکاران زحمتکش شما بودم به شخصه به عنوان یک شهروند بانه ای از شما و همکارانتان کمال تشر را دارم

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی