یکشنبه 29 فروردین 1395 / 09:50|کد خبر : 1258|گروه : اجتماعي

رئیس اداره هواشناسی بانه خبر داد/

ثبت 862 میلی متر بارندگی در بانه/ افزایش 30 درصدی بارش ها در بانه نسبت به میانگین نرمال

ثبت 862 میلی متر بارندگی در بانه/ افزایش 30 درصدی بارش ها در بانه نسبت به میانگین نرمال

رئیس اداره هواشناسی شهرستان بانه از ثبت 862 میلی متر بارندگی در این شهرستان از ابتدای سال جاری تا 29 فروردین خبر داد و گفت: این آمار حاکی افزایش 30 درصدی بارنگی نسبت به میانگین نرمال است.

محمد ویسی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این موضوع اظهار داشت: از ابتدای سال آبی تا به امروز(29) فروردین 862 میلی متر بارش نزولات جوی اعم از برف و باران در شهرستان بانه به وقوع پیوسته است.

وی با بیان اینکه میانگین نرمال بارندگی ها در بانه سالانه 642 میلی متر می باشد افزود: طبق این آمار، میزان بارش ها در سال آبی جدید حاکی از افزایش 30 درصدی بارندگی ها تا به امروز است.

ویسی با بیان اینکه هنوز 5 ماه تا پایان سال آبی جدید فرصت باقی مانده است خاطر نشان کرد، انتظار داریم این آمار همچنان  افزایش داشته باشد.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان بانه به بارش های هفته گذشته نیز اشاره کرد و گفت:در هفته گذشته حدود 40 میلی متر باران در شهرستان بانه به ثبت رسیده است.

وی برای هوای شهرستان بانه تا روز سه شنبه بارش های پراکنده همراه با رعد و برق پیش بینی کرد و گفت: از روز سه شنبه تا پایان هفته هوای شهرستان بانه پایدار همراه با افزایش دما همراه خواهد بود.


 



برچسب ها :

بارش ها در بانههواشناسیافزایش بارندگی در بانهافزایش دما

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی