جمعه 17 مهر 1394 / 11:09|کد خبر : 127|گروه : سياسي

سردار رجبی در بانه:

مرزی ترین نقاط کردستان امروز از امنیت کامل برخوردار هستند / ضد انقلاب دیگر جایگاهی در بین مردم کرد ندارد

مرزی ترین نقاط کردستان امروز از امنیت کامل برخوردار هستند / ضد انقلاب دیگر جایگاهی در بین مردم کرد ندارد

سردار رجبی با بیان اینکه امروز نقاط صفر مرزی در استان کردستان از امنیت کامل و در خور توجهی برخوردار هستند گفت: دیگر ضد انقلاب در بین مردم کردستان جایگاهی ندارد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر ، سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان و فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان، در مراسم دومین سالگرد شهدای سپاه بانه که در سال 92 در منطقه عمومی روستای ساوان در درگیری با عناصر ضدانقلاب به شهادت رسیدند اظهار داشت: امروز به برکت خون شهدا استان کردستان به لحاظ امنیت از وضعیت مطلوب و در خور توجهی برخوردار است بطوریکه این امنیت در مناطق صفر مرزی نیز به خوبی قابل مشاهده و لمس است.

وی ضمن مقایسه شهرستان بانه با  دوران قبل از انقلاب و پس از آن افزود:ما امروز شاهد رشد و بالندگی شهرستان مرزی بانه در ابعاد اقتصادی و اجتماعی هستیم بطوریکه این وضعیت به هیچ وجه قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب و جنگ تحمیلی نیست و همه اینها در سایه امنیت و به برکت خون شهداء حاصل شده است.

سردار رجبی خاطرنشان کرد، امروز فرزندان شما در سپاه پاسداران در کنار سایر نیروهای مسلح، با تلاش شبانه روزی در مناطق صفر مرزی و ایجاد امنیت در بازارچه های مرزی، شرایط مساعدی را برای اشتغال پایدار جهت امرار معاش مرزنشینان فراهم کرده اند.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان تکریم از خانواده معظم شهدا، احترام به پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و ماموستایان دینی و آیینی را از ویژگی های بارز مردم منطقه کردستان بویژه بانه عنوان کرد و افزود: مزدوران و ایادی استکبار که در سابقه خود چیزی جز تعدی و تعرض به جان و مال این مردم مظلوم و زجردیده نداشته اند، از هیچ گونه جایگاه و منزلتی در بین مردم کرد برخوردار نیستند.

 وی با بیان اینکه دفاع از مظلومان و مقابله با ظالمان و زورگویان از رسالت های اصلی و مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است خاطرنشان کرد، سپاه با تمام توان در برابر کسانی که بخواهند به امنیت، جان و مال مردم تعرض کنند ایستاده و در آینده نیز اجازه کوچکترین تعدی و ظلمی  را به هیچ زورگوی متجاوزی نمی دهد.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان در این مراسم اقتدار و عزت ایران را مرهون خون شهدا دانست و گفت: شهدا با نثار پربهاترین سرمایه وجودی خود در راه امنیت و استقلال این کشور حق بزرگی بر دوش افراد جامعه دارند و اگر امروز همه اقشار مردم در هر صنف و گروهی در کمال امنیت و آرامش زندگی می کنند همگی به برکت خون شهدا است.



 



برچسب ها :

بانهآرباباخبرسردار رجبیامنیتکردستانمرزضد انقلاب

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی