شنبه 4 اردیبهشت 1395 / 12:57|کد خبر : 1277|گروه : سياسي

توهین به مردم کردستان در جشن اصلاح طلبان/ از مردم بابت توهينى كه شد، معذرت خواهی شود

توهین به مردم کردستان در جشن اصلاح طلبان/ از مردم بابت توهينى كه شد، معذرت خواهی شود

لازم است که از مردم کردستان بابت توهینی که شد عذرخواهی شود.

به گزارش آرباباخبر، روز جمعه در استان کردستان مجمعی تحت عنوان حامیان لیست امید در سنندج برگزار کرد، که به حمایت از دو کاندیدای سنندج و مریوان از سوی جریان اصلاح طلب و حامیان دولت پرداخت.

 

این جریان در فضای مجازی طوری مورد انتقاد گرفت که واکنش های مختلفی را در استان در پی داشت. برخی از این مطالب که در فضای مجازی منتشر شده است به شرح زیل است.


جناب عارف منتخب مردم تهران ؛
هر كسى با الفباى سياست آشنايى دارد و تركيب منتخبين را مى شناسد. مى داند، رياست جنابعالى بر مجلس سرابى بيش نيست.
شما دانسته و ندانسته در شطرنجى بازى مى كنيد. كه جز چند سرباز مهره اى در اختيار نداريد. مابقى هم مهر هاى رقيب اند. ولو به عاريت در دست شما قرار داده باشند. براى مهار جنبش اصلاح طلبى !؟

مخبرینی که شما را به کردستان دعوت کردند، تا با لشکر کشی دو وکیل الدوله برای کردستان در کمیته اصلاحات بتراشند، طعم اولین شکست را بعد از پیروزی به جنبش اصلاحات بچشانند.


گويا شما از اين حقيقت غافل هستيد. برخى از افرادى كه آويزان ليست اصلاح طلبان در تهران شدند، از شانس كافى در حوزه هاى خود برخوردار نبودند. برخى نيز  مواضع سياسى شان را بر اساس منافع شخصى تعربف مى كنند. نه منافع ملى ، مشابه آنچه كه امروز در سنندج همگان ديدند و شنيدند!؟


روزگارى نه چندان دور سرمستان از باده قدرت در هيئت دولت متبوع و در همين كردستان خیلی ها را دستكم گرفتند!؟ امروز شما نه تنها بابت ناكاميهاى دولت مقصود تان بلکه بابت سال های بی توجهی هم بدهكار ملت هستيد!؟ اگر مطالبه طلبمان را نمى كنيم . آنرا به حساب نجابت بگذاريد !؟


جناب عارف، آيا مى دانيد.سخنان هتاكانه اى كه با زبان "كردى" از حلقوم احد از همراهان جنابعالى جارى شد. نسبت به آنهای که رای ندادند به دو نماينده تحت الحمايه شامل چند صد هزار شهروند كرد، در شهرستانهاى سنندج ، كامياران ، ديواندره و مريوان ، سروآباد و اورامانات مى شود.


آيا مى دانيد، سر جمع آراى یکی از نمایندگان از حوزه سنندج و توابع حدود ٢٣ هزار و سرجمع آراى نماینده از حوزه مريوان و توابع حدود١٢ هزار راى است. چرا جز آن ٣٥ هزار شهروندانى كه به دهها كانديد محترم رای داده اند " عده اى جاش" خطاب كردند.


چرا بايد به اسم شوراى اصلاح طلبان در جانبدارى از دو كانديداى حزب شمتا به قريب نيم ميليون جمعيت شش شهرستان كردستان اينگونه اهانت شود. چه كسى بايد تاوان اين بى حرمتى بى سابقه به مردم كردستان را از زبان يك به ظاهر" كرد " پس بدهد.


همان فردى كه هفده سال قبل شادروان ادب او را " مهره" معرفى كردند. آيا شعار زنده باد، مخالف من را با " جاش" ناميدن توده مردم مى خواهيد، پاس بداريد.


معذرت خواهى رسمى حضرتعالى از مردم كردستان مورد تقاضاست. در غير اينصورت مسئوليت تبعات منفى اين نوع هتاكى ها متوجه شما خواهد بود.

 

لازم به ذکر است،در این مراسم شماری از مدیران و مسئولان دولتی از جمله دو مشاور استاندار کردستان، شماری از مدیران دولتی و حتی مدیران و مسئولان شهرداری سنندج و همچنین مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری حضور پیدا کرده بودند.

منبع: کردتودی



برچسب ها :

عارفمنتخب مردم تهرانمجمعی تحت عنوان حامیان لیست امید در سنندجعارف در سنندجریاست مجلسسرابعذرخواهی از مردم کردستانتوهین

نظرات کاربران :

علی از بانه [یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 | 13:27] پاسخ

گزارش نامفهوم است

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی