دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 / 07:24|کد خبر : 1282|گروه : اجتماعي

فال روزانه 1395/02/06

فال روزانه 1395/02/06

اگر می خواهید از وقایع و پیش آمدهایی قرار است که بر اساس طالع و فال شما در طول هر روز برایتان اتفاق بیفتد با خبر شوید فال روزانه خود را در سایت آرباباخبر مشاهده کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز از وقت تلف کردن در محل کارتان لذت بسیاری می برید و حتی دوست دارید همکارانتان را نیز با خود همراه کنید. بهتر است مواظب باشید مورد خشم رئیستان قرار نگیرید. حواستان را کمی بیشتر جمع کنید، چرا که هر لحظه ممکن است حرف هایی که نباید به دیگران بگویید، بی آن که به عواقب حرفتان فکر کرده باشید از دهانتان در بروند. قبل از این که شروع به حرف زدن کنید چند نفس عمیق بکشید و حرفتان را در دهانتان مزه مزه کنید تا بعدا از گفته هایتان پشیمان نشوید. سعی نکنید با پرت کردن حواس خودتان و سرگرم شدن با مسائل پیش پا افتاده و روزمرگی می توانید از مسائل مهمی که ذهنتان را درگیر کرده اند فرار کنید، با مشکلاتتان روبرو شوید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز کارهایتان را جدی می گیرید و حداکثر تلاش خود را برای انجام هر کدام از آنها خواهید کرد. با این حال حتی اگر اطرافیانتان متوجه این مسئله نشوند، همزمان در عالم فکر و خیالتان نیز غرق شده اید. با این حال این موضوع نه تنها تأثیری منفی روی عملکردتان نخواهد گذاشت، بلکه شاید حتی بتواند به بهتر شدن آن نیز کمک کند، چرا که ممکن است ناگهان ایده های خلاقانه ای در رابطه با کارتان به سرتان بزنند. حتی اگر این ایده ها در نگاه اول کمی عجیب و غریب به نظرتان رسیدند هم آنها را با دیگران در میان بگذارید. هر ایده موفقیت آمیزی قبل از این که به حقیقت بپیوندد یک رویا بوده است. امروز می تواند برای شما روز تغییرات باشد، این تغییرات را آگاهانه و بر اساس نیازهایتان انتخاب کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen

احساس می کنید بیش از اندازه وقت و انرژی خودتان را صرف دیگران کرده اید و آنها هم قدر این از خود گذشتگی شمارا نمی دانند، شاید بهتر باشد کمی تغییر رویه بدهید. شما در یکی از نقاط عطف رابطه عاطفیتان قرار گرفته اید، چرا که باید تصمیم بگیرید یا یک قدم جلوتر رفته و این رابطه را جدی تر کنید و یا عقب نشینی کرده و خودتان را به احساس امنیتی که به دنبالش هستید برسانید. بهتر است مواظب باشید، زیرا امروز اگر منطقتان را به کار نگیرید ممکن است تصمیمات و انتخاب های اشتباهی داشته باشید. هرتصمیم مهمی در این زمینه را برای چند روز هم که شده به تعویق بیندازید. وقتی ذهن آشفته تان به آرامش برسد با خیال راحت و اعتماد به نفس بیشتر خواهید توانست تصمیم گیری کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen

مقایسه رویاهای ایده آل گرایانه تان با موقعیت واقعی شما در زندگیتان در حال حاضر می تواند باعث تشویش و نگرانیتان شود. فاصله بین رویاهایتان با واقعیت ممکن است آنقدر زیاد باشد که حتی ندانید برای رسیدن به آنها از کجا باید شروع کنید. به جای اینکه با داشتن انتظار بیش از اندازه از خودتان و بلند پروازی بیش از حد، اهدافتان را منطقی انتخاب کنید و مرحله به مرحله پیش بروید. به جای این که باانتقاد کردن از خودتان اعتماد به نفس خود را از بین ببرید روی پیشرفت هایی که این چند وقت اخیر داشته اید تمرکز کنید. شروع کردن روزتان با کمی تأیید و تحسین از خودتان و کارهایی که کرده اید روحیه و انگیزه لازم برای رسیدن به مقصد را به شما خواهد داد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
با وجود این که امروز ممکن است مدام مورد تحسین و تشویق دیگران باشید بهتر است خودتان را گول نزنید و فکر نکنید که همه دوست و هواخواه شما هستند. نه این که فکر کنید آنها دشمن و مخالف شما هستند، ولی هر کسی برنامه ها و اهداف خودش را دارد و باید حواستان باشد که چه وقت مسیر آنها از شما جدا می شود و یا حتی مخالف مسیر شما می شود. در هر صورت بهتر است با تلاش برای قانع کردن دیگران به این که راه و روش شما بهترین راه ممکن است خودتان را خسته نکنید. اگر نسبت به احساسات و افکار دیگران و آنچه به شما پیشنهاد می کنند ذهنی باز داشته باشید مقدمات دلخوری و ناراحتی خودتان را فراهم نخواهید کرد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز پیش رفتن بر اساس برنامه قبلیتان ممکن است کاری دشوار و همراه با چالش باشد، زیرا هر جایی که نگاه می کنید فرصت ها و موقعیت های زیادی را می بینید که شما را به سوی خود فرا می خوانند. با وجود این که می دانید برای رسیدن به اهدافتان باید سخت تلاش کنید، ولی مثبت اندیشی فعلیتان باعث می شود کارها به نظرتان آسانتر بیایند. با این همه شما بر سر یک دو راهی قرا گرفته اید و نمی دانید که کدام راه را باید در پیش بگیرید. شما برخی اطلاعات لازم برای این تصمیم گیری را در اختیار ندارید و به همین دلیل هم عاقلانه تر این است که راهی را در پیش بگیرید که با احتیاط بیشتری همراه است و کمی از تفریح و خوشگذرانی چشم بپوشید تا بتوانید به موفقیت دست پیدا کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز شما مدام در ارتباط با دیگران هستید و از مصاحبت با آنها لذت می برید. اگر در این مکالمات به موضوعی برخوردید که در مورد آن اطلاعات کافی ندارید لزومی ندارد که از حرف زدن در مورد آن خودداری کنید، نظرات خودتان را در این رابطه مطرح کنید، شاید این بحث بتواند به اطلاعات و دانش شما بیفزاید. شما احساس میکنید که کارتان دارد شما را دیوانه و بیمار می کند. آیا آنچه به دست می آورید ارزش این وضعیت و این همه خستگی و آشفتگی را دارد؟ شما استعدادها و توانایی های زیادی دارید که شما را قادر می سازند در حرفه های دیگر هم به فعالیت بپردازید. چرا نگاهی به موقعیت های دیگری که برایتان وجود دارند هم نمی اندازید؟ دیر یا زود این تغییر باید اتفاق بیفتد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
با وجود این که ممکن است از انتخاب های فعلی خودتان مطمئن باشید بهتر است امروز به احساسات درونی خود اعتماد چندانی نداشته باشید، چرا که این کار ممکن است شما را دچار مشکل کند. چند وقت است که خودتان رابرای انجام کارهایی که دوست دارید سرزنش و سرکوب میکنید؟ حالا دیگر وقت آن رسیده است که به کودک درونتان کمی اهمیت بدهید. بازی های کامپیوتری، تماشای فیلم های کمدی، خوردن شکلات و هله هوله و راه رفتن لبه پیاده رو از جمله کارهایی هستند که حالتان را خوب خواهند کرد. شما این اواخر زندگی را بیش از اندازه جدی گرفته اید. حتی بزرگسالان هم اجازه دارند زمانی را به تفریح و بازیگوشی اختصاص دهند.
فـال روزانـه - Daily Omen

عاقلانه تر این است که داستان هایی که برای خودتان ساخته اید را یک بار دیگر از نظر بگذرانید و خیلی آنها را باور نداشته باشید، زیرا ممکن است حقیقت را برای راحت کردن خیال خودتان در رابطه با موقعیت فعلیتان دست کاری کرده باشید. اگر بیش از اندازه به گذشته و خاطرات مربوط به آن بچسبید نخواهید توانست در زمان حال زندگی کرده و از آن نهایت استفاده را ببرید. رها کردن چیزهای تاریخ گذشته برای چیزهای جدید جا باز خواهد کرد. اگر در رابطه تان مشکلاتی پیچیده وجود دارند بهتر است این را بدانید که همیشه اصرار و پافشاری بهترین گزینه نیست. گاهی این همه مشکل نشان دهنده این است که یک جای کار ایرادی اساسی دارد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen

رویاهای ایده آل گرایانه تان می توانند مانع اصلی بین شما و روزهای شاد زندگیتان باشند. دست از رویاهای غیر واقعی بردارید، درست است که باید برای خودتان هدف مشخص کرده و بر اساس آن پیش بروید، ولی نباید در وابستگی خود نسبت به آن زیاده روی کنید و به چیزی کمتر از همه چیز راضی نباشید. برایاین که به رضایتی نسبی برسید به شما توصیه می شود موقعیت فعلیتانرا در نظر گرفته و ببینید چقدر از راه را رفته اید و چه موفقیت هایی به دست آورده اید و بابت آنها سپاسگزار و خوشحال باشید. به نظر می رسد بعضی از افرادی که فکر می کردید کاملا می شناسید ناگهان تبدیل به شخص دیگری شده اند. اینواقعا برای شماشگفت آور است، ولی باید واقعیت ها را بپذیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شاید فکر کنید که همه چیز را تحت کنترل دارید، ولی در واقع یک قطعه مهم از این پازل گم شده است. خوشبختانه اگر زیاد تند پیش نروید و قدم اشتباهی برندارید نیازی به تغییر دادن چیزی نخواهد بود و مشکلی پیش نخواهد آمد. در غیر این صورت هر قدم اشتباهی مثل این است که چوب در لانه زنبورهای خشمگین کرده باشید و چالش بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت. رابطه عاطفیتان در حال حاضر در شرایط حساسی قرار گرفته است، قبل از این که هر قدمی بردارید بهتر است نگاهی عمقی و جدی به اوضاع داشته باشید. گاهی عاقلانهتر این است که صبر کنید تا طرف مقابلتان قدم اول را بردارد. افرادی که مدت هاست از آنها بی خبر بوده اید به سراغتان خواهند آمد و شما را غافلگیر خواهند کرد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
شما به طور ذاتی فردی رویاپرداز هستید ولی امروز این حالت شما بیش از اوقات دیگر است ومی توانید سفرهایی دور و دراز در عالم خیال داشته باشید که شما را از دنیای واقعی دور می کنند. یک اتفاق غیر منتظره ممکن است شما را به عالم واقعیت بازگرداند و شما را وادار کند که با حقیقت روبرو شوید. شاید این موضوع در ابتدا باعث نگرانی شما شود، ولی اگر درست عمل کنید و موقعیت هایی که با خود به همراه دارد را ببینید، می تواند به توفیقی اجباری تبدیل شود. امروز ناگهان به تأثیر اتفاقات چندوقت اخیر بر روی زمان حالتان پی خواهید برد و این آگاهی می تواند زمینه ساز تغییراتی موفقیت آمیز در محل کار و یا در رابطه با مسائل شخصیتان باشد.
 


برچسب ها :

فال روزانهاردیبهشتآرباباخبرطالع

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی