جمعه 17 مهر 1394 / 14:10|کد خبر : 130|گروه : سياسي

امام جمعه بانه:

هیچ گونه سهل انگاری دستگاه دیپلماسی عربستان با ایران در خصوص فاجعه منا پذیرفتنی نیست

هیچ گونه سهل انگاری دستگاه دیپلماسی عربستان با ایران در خصوص فاجعه منا پذیرفتنی نیست

امام جمعه بانه با بیان اینکه فاجعه منا در اثر قصور و بی تدبیری آل سعود در اداره مناسک حج بوجود آمده گفت: هر گونه سهل انگاری دستگاه دیپلماسی عربستان با ایران در خصوص فاجعه منا قابل پذیرش نبوده و به شدت آنرا محکوم می کنیم.


به گزارش خبرنگار آرباباخبر، ماموستا عبدالله حیدری امام جمعه بانه ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان که در مسجد جامع بانه برگزار شد اظهار داشت: اصلی ترین عامل در بوجود آمدن فاجعه منا، مربوط به بی تدبیری و قصور دولت سعودی در اداره حج می شود.

وی با انتقاد از عدم همکاری شایسته و در خور مقامات سعودی
در خصوص فاجعه منا با دولت ایران،خواستار همکاری این دولت در خصوص پیدا کردن عاملان این حادثه شد و افزود: هر گونه سهل انگاری دستگاه دیپلماسی عربستان با ایران در خصوص فاجعه منا را محکوم می کنیم.

ماموستا حیدری با اشاره به هرج و مرج و فتنه در جوامع اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن با ایجاد تفرقه و شکاف در بین مسلمانان به بهانه های واهی بدنبال تضعیف قوای مسلمانان است.

امام جمعه بانه ضمن دعوت مسلمانان به وحدت گفت: اگر به دقت نگاه کنیم می بینیم که فتنه و جنگ امروز فقط در بین مسلمانان رایج شده و تنها عاملی که می تواند به جریانات فتنه انگیزی که با دسیسه دشمنان در بین مسلمانان در حال انجام است خاتمه دهد، حفظ وحدت و انسجام اسلامی است.

وی همچنین مرگ را همواره در کمین انسان قلمداد کرد و افزود: هیچ یک از انسانها از این واقعیت در امان نیستند و خواه نا خواه حقیقت مرگ روزی گریبان همه انسانها را خواهد گرفت و او را به جهان دیگری که جایگاه همیشگی اوست سوق خواهد داد.

حیدری تصریح کرد: در این بین انسان با ایمان کسی است که همواره خود را برای آخرت و زندگی پس از مرگ آماده کرده بطوریکه هروقت مرگ او فرا رسید با فراغ بال به استقبال آن برود.



برچسب ها :

بانهامام جمعهفاجعه مناعربستانمرگ

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی