شنبه 11 اردیبهشت 1395 / 13:29|کد خبر : 1303|گروه : فرهنگي

37 کارگر و تعاونگر نمونه در بانه تجلیل شدند + عکس

37 کارگر  و تعاونگر نمونه در بانه تجلیل شدند + عکس

صبح امروز همزمان با روز کارگر و با حضور مسئولین،از 37 کارگر و تعاونگرنمونه شهرستان بانه تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، امروز یازدهم اردیبهشت ماه همزمان با روز کارگر و به مناسبت بزرگداشت مقام  کارگر، از 37 کارگر نمونه شهرستان بانه با حضور مسئولین تجلیل به عمل آمد.

حمید ساعد پناه رئیس اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی بانه در حاشیه این مراسم به خبرنگار آرباباخبر،  گفت: روز کارگر شهرستان بانه امسال تفاوت عمده ای با سال های گذشته داشت و این تفاوت هم به این صورت بود که امسال تصمیم گرفتیم در عوض اینکه یک مراسم روز کارگر برگزار کنیم  با حضور مسئولین به 3 واحد کارگری و تعاونی که بیشترین آمار کارگری شهرستان را دارند رفته و از نزدیک در محل کار از  کارگران نومنه شهرستان تجلیل کنیم.

وی افزود: امسال 37 کارگر و تعاونگر نمونه شهرستان بانه که در 3 واحد کارگری، (کارگران خدمات شهری شهرداری بانه، کارگران شرکت شمس عمران سد عباس آباد و تعاونگران شرکت تعاونی صنعتگران این شهرستان) مشغول به خدمت هستند با حضور مسئولین تجلیل به عمل آمد.

راشد عذیری فرماندار بانه، نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه والای کارگر در اسلام گفت: کارگر در دین اسلام از ارزش و جایگاه والایی برخوردار است و كارگران باعث افتخار ملت ايران هستند، بطوریکه امروز اگر بستری براي پيشرفت اقتصاد كشور فراهم شده با كار، تلاش، وتوليد کارگران عزیز بوده است.

وی با بیان اینکه كارگران و توليد كنندگان بايد در اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتي پايبند باشند و كيفيت محصولات خود را افزايش دهند خاطرنشان کرد، ما تمام تلاش خود را براي رفع مشكلات جامعه كارگري و افزايش خدمت رساني به آنها را به كار مي گيريم.









برچسب ها :

تجلیل از کارگران نمونه بانهروز کارگرشرکت تعاونی صنعتگران بانهکارگرفرماندار بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی