شنبه 11 اردیبهشت 1395 / 14:04|کد خبر : 1304|گروه : اجتماعي

توسط دوستداران طبیعت در بانه/

یك بهله بچه عقاب تحويل اداره محيط زيست بانه شد

یك بهله بچه عقاب تحويل اداره محيط زيست  بانه شد

رئیس اداره محیط زیست شهرستان بانه از تحویل یک بهله بچه عقاب توسط دوستداران طبیعت این شهرستان به اداره محیط زیست بانه خبر داد.

محمد دلسوز میرزایی ظهر امروز  در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این خبر اظهار داشت: یک بهله پرنده شکاری از نوع عقاب طلایی که به علت آسیب از ناحیه بال  قادر به پرواز نبود، توسط دوستداران طبیعت انجمن پاژین تحویل اداره حفاظت محیط زیست بانه شد.

وی افزود: این بچه عقاب هم اکنون توسط ماموران یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بانه در حال تیمار بوده و پس از حصول اطمینان از وضعیت سلامتی در زیستگاه خود رهاسازی می شود.

وی گفت: زیستگاه این پرنده کوهستانهای کم گیاه و خشک، جنگلهای کوهستانی و صخره های ساحلی می باشد و روی درختان بلند یا لبه پرتگاهها آشیانه می سازد و در ایران بومی و فراوان است.

رئیس اداره محیط زیست بانه بیان کرد: همه ساله تعداد زیادی از انواع پرندگان شکاری که به علل مختلف دچار آسیب می بینند، توسط شهروندان و علاقمندان به طبیعت و حیات وحش شهرستان بانه تحویل ادارات حفاظت محیط زیست این شهرستان شده شده که پس از تیمار و بهبودی در عرصه های طبیعی بانه رهاسازی می شوند.



برچسب ها :

تحوییل بچه عقاب به محیط زیست بانهدوستداران طبیعت در بانهانجمن پاژینآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی