یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 / 09:19|کد خبر : 1305|گروه : اقتصادي

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی بانه خبر داد/

صرفه جویی 2 میلیون و 800 هزار لیتر نفت گاز و نفت سفید در بانه

صرفه جویی 2 میلیون و 800 هزار لیتر نفت گاز و نفت سفید در بانه

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی شهرستان بانه از صرفه جویی 2 میلیون و 800 هزار لیتر نفت گاز و نفت سفید در این شهرستان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، اولین جلسه بهینه سازی مصرف انرژی و کمیته سوخت شهرستان بانه صبح امروز با حضور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار بانه در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد.

واحد بلالی رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی شهرستان بانه در ابتدای این جلسه با اشاره به اقدامات کمیته سوخت این شهرستان در راستای بهینه سازی مصرف سوخت اظهار داشت: در سال گذشته بالغ بر 2 میلیون و 800 هزار لیتر در مصرف نفت سفید و نفت گاز شهرستان صرفه جویی شده است.


وی افزود: این صرفه جویی ها بیشتر در حوزه نفت گاز با صرفه جویی 2 میلیون لیتر بوده و 800 هزار لیتر باقی مانده نیز در مصرف نفت سفید شهرستان صرفه جویی شده است.

رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی بانه، گازدار نمودن مصرف کنندگان عمده از قبیل مرغداری ها، اجرای طرح پیمایش حمل و نقل و تحویل سوخت به پروژهای عمرانی و مراکز صنعتی  بر اساس الگوی مصرف را از جمله مهمترین اقدامات موثر کمیته سوخت شهرستان بانه در این صرفه جویی برشمرد.

بلالی همچنین به اقداماتی که در حوزه بهینه سازی سیستم حرارتی در مراکز اداری و صنعتی بانه در حال انجام است اشاره کرد و گفت: در حال حاضر اقدامات خوبی در اصلاح سیستم گرمایشی ادارات و مراکز صنعتی شهرستان بانه در حال انجام است که امیدواریم با تکمیل این اقدامات شاهد صرفه جویی بیشتری در زمینه انرژی شهرستان باشیم.

  



برچسب ها :

صرفه جویی در مصرف نفت گاز و نفت سفید بانهکمیته سوخت شهرستان بانهبهینه سازی مصرف سوختنفت سفیدنفت گاز

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی