یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 / 10:10|کد خبر : 1306|گروه : فرهنگي

بخشدار نمشیر خبر داد/

تشکیل انجمن میراث فرهنگی در بخش نمشیر بانه

تشکیل انجمن میراث فرهنگی در بخش نمشیر بانه

بخشدار نمشیر از تشکیل انجمن میراث فرهنگی در این بخش خبر داد.

اسماعیل محمدی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، در این خصوص اظهار داشت:روز گذشته جلسه ای با حضور کارشناس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بانه و معتمدین بخش نمشیر در خصوص تشکیل انجمن میراث فرهنگی در بخش نمشیر بانه در سالن جلسات بخشداری این بخش برگزار شد.

وی با بیان اینکه بخش نمشیر بانه یکی از بخش های هدف گردشگری شهرستان بانه می باشد افزود:تشکیل انجمن میراث فرهنگی در این بخش می تواند تاثیر بسزایی در رونق گردشگری و حفظ و صیانت از ابنیه و آثار تاریخی این بخش بهمراه داشته باشد.

محمدی خاطرنشان کرد، از آنجایی که
انجمنهای میراث فرهنگی چشم و بال اداره میراث فرهنگی هستند لذا هرچه ارتباط وتعامل اعضای انجمن و اداره مستمر باشد، بهتر می توان در رونق گردشگری این بخش گام برداشت و موثر واقع شد.


بخشدار نمشیر، برگزاری کارگاههای آموزشی، معرفی پتانسیل های گردشگری بخش نمشیر، معرفی پتانسیل ها و جاذبه های تاریخی، مذهبی و گردشگری روستاهایی که تاکنون شناسایی نشده اند توسط دهیاران و اعضاء انجمن، نصب تابلوهای معرفی جاذبه های روستاهای هدف گردشگری توسط دهیاران، معرفی صنعتگران صنایع دستی و ارائه اقلام تبلیغاتی به فرهنگیان و دانش آموزان جهت آشناسازی فرهنگیان و دانش اموزان با میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری بخش و  شهرستان را از جمله اولویت های انجمن میراث فرهنگی بخش نمشیر در آینده عنوان کرد.



 
 



برچسب ها :

بخش نمشیر بانهبخشدار نمشیرانجمن میراث فرهنگی بخش نمشیرجاذبه های گردشگری بانهبخش های هدف گردشگری بانه

نظرات کاربران :

عطا نصراله زاده [یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 | 13:35] پاسخ

با آرزوی موفقیت برای جناب آقای محمدی بخشدار دلسوز وپیگیر بخش نمه شیر و مردم فهیم آن بخش و خسته نباشید به خبرنگار محترم آربابا خبر .

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی