یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 / 10:38|کد خبر : 1307|گروه : اجتماعي

مدیر جمعیت هلال احمر بانه:

23 داوطلب، نامزد شرکت در انتخابات چهارمین دوره مجمع هلال احمر بانه هستند

23  داوطلب، نامزد شرکت در انتخابات چهارمین دوره مجمع هلال احمر بانه هستند

مدیر جمعیت هلال احمر بانه، از اعلام آمادگی 23 داوطلب برای شرکت در انتخابات چهارمین دوره مجمع هلال احمر این شهرستان خبر داد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بانه صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر،  با اعلام این خبر گفت: چهارمین مجمع هلال احمر شهرستان بانه همزمان با سراسر کشور در روز جمعه 24 اردیبهشت ماه راس ساعت 9 صبح برگزار خواهد گردید.

وی ضمن  تشریح فرایند انتخابات پیش رو گفت: مهم ترین دستور کار مجمع اعضا و داوطلبان; برگزاری انتخابات مجمع برای انتخاب چهار نفر به عنوان اعضای شورای اجرایی و یک نفر به عنوان بازرس برای مدت چهارسال می باشد.

 فتاحی همچنین از راه یابی افرادی از منتخبان انتخابات مجمع هلال احمر بانه به مجمع استان کردستان برای انتخاب هیات مدیره هلال احمر استان نیز خبر داد و گفت: پس از مشخص شدن اعضای جدید مجمع، چند نفر که تعداد انها بعدا توسط استان مشخص خواهد شد برای انتخابات هیئت مدیره هلال احمر کردستان معرفی خواهند شد.

 

رئیس جمعیت هلال احمر بانه، مشارکت اعضا و داوطلبان در امور اجرایی جمعیت و بهره مندی بیشتر از ظرفیت اعضا در راستای برنامه های انسان دوستانه هلال احمر را از جمله اهداف  اصلی تشکیل مجمع و انتخاب شورای اجرایی هلال احمر عنوان و اظهار امیدواری کرد: این مجامع و به تبع آن شوراهای اجرایی منتخب مجامع بتوانند به جایگاه شایسته و بایسته خویش دست یابند.

 فتاحی همچنین سابقه عضویت  شش ماهه در هلال احمر و تکمیل بودن سرانه فعالیت داوطلبی اعضا را از جمله شرایط امکان حضور در مجمع اعلام کرد و از اعضا و داوطلبان مدعو خواست در روز تشکیل مجمع کارت ملی و برگ دعوتنامه خود را به همراه داشته باشند.

  وی در پایان از کلیه اعضای واجد شرایط رأی دادن که دعوتنامه خود را طی روزهای آتی دریافت خواهند کرد خواست تا با شرکت در انتخابات چهارمین مجمع هلال احمر شهرستان در یک حرکت
ملی داوطلبانه سهیم شوند تا به دنبال آن شاهد انتخاب یک شورای اجرایی کارآمد و پویا برای جمعیت هلال احمر بانه باشیم.



برچسب ها :

انتخابات مجمع هلال احمر بانهداوطلب هلال احمرجمعیت هلال احمر بانهانتخابات

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی