دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 / 11:57|کد خبر : 1313|گروه : فرهنگي

برای عرض تبریک هفته معلم؛

18 اکیپ از مسئولین بانه برای تبریک هفته معلم به مدارس این شهر اعزام شدند + عکس

18 اکیپ از مسئولین بانه برای تبریک هفته معلم به مدارس این شهر اعزام شدند + عکس

صبح امروز، همزمان با دومین روز از هفته معلم مسئولین شهرستان بانه در قالب 18 اکیپ، برای عرض تبریک هفته معلم به مدارس این شهر اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، مسئولین شهرستان بانه صبح امروز همزمان با هفته معلم،  در قالب  18 اکیپ ۶ نفره جهت سرکشی و عرض تبریک هفته معلم به معلمین شاغل در مدارس بانه اعزام شدند.

راشد عذیری فرماندار و رئیس شورای آموزش و  پرورش شهرستان بانه نیز امروز در معیت مدیرآموزش و پرورش این شهرستان و تنی چند از مسئولین محلی از دبیرستان دخترانه شهید شبلی، دبیرستان پسرانه نمونه دولتی زانست، هنرستان کاردانش و دبستان دخترانه پیرمرداد بانه بازدید کرده و ضمن تبریک هفته معلم به معلمین این مدارس، از زحمات معلمین در سنگر علم و دانش تقدیر و تجلیل بعمل آوردند.

فرماندار  بانه در این بازدیدها ضمن تبریک هفته معلم به معلمین گفت: تلاش  معلمین که بدون هیچ چشم داشت و ادعایی در بحث تعلیم و تربیت صورت می گیرد  قابل تقدیر بوده  و معلمین راهنمایان اصلی در تعلیم و تربیت هستند .

عذیری در ادامه تصریح کرد: علی رغم کمبودهایی که در حوزه آموزش و پرورش بانه وجود دارد ولی ما باز شاهد پیشرفت های خوبی در عرصه تعلیم و تربیت شهرستان بودیم و این کمبودها هرگز مانع از پیشرفت ما نبوده بلکه بالعکس هر جا که مشکلات قشر فرهنگی و معلمین ما بیشتر بوده  موفقیت های آنان نیزبیشتر بوده است و ما نیز  باید تلاش کنیم تا با تمام ظرفیت های موجود موفق باشیم.

وی گفت: در مجموعه آموزش و پرورش معلمین عزیز بعنوان معلم ، معتمد ، خیر ، الگو و راهنما در سطح شهرستان هستند و کارهای شما در جهت تعلیم و تربیت و ترویج فرهنگ کار و تلاش الگوی دانش آموزان است.

رئیس شورای آموزش و پرورش بانه در پایان گفت: بعنوان یک دانش آموز و شاگرد به معلمین دلسوز افتخار می کنم و هر آنچه آموخته ایم از وجود معلمین دلسوزی چون شما عزیزان است.

در ادامه این مراسم رضا خضری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بانه نیز خطاب به معلمین گفت: تجلیل از معلم ، تجلیل از همه کرامات و خوبی ها است و از آنجا که اول معلم خلقت حضرت باری تعالی است و معلمی شغل انبیا است و بر معلمان است که سیره انبیاء عظام را سر مشق خود قرار دهند و خوشبختانه نیز چنین بوده است.

رضا خضری در ادامه تاکید کرد: بر اساس پیمایش های میدانی معلمین معتمدترین افراد جامعه هستند و میزان رضایت از دستگاه آموزش و پرورش در عالی ترین سطح است.

مدیر آموزش و پرورش بانه خاطر نشان کرد: بر حسب وظیفه خدمت معلمین عزیز رسیدیم تا از زحمات شبانه روزی شما در بحث تعلیم و تربیت تشکر کنیم و ما هرچه داریم از شما بزرگواران است.











برچسب ها :

رئیس شورای آموزش و پرورش بانهشورای آموزش و پرورش بانهاعزام مسئولسین بانه به مدارسهفته معلمفرماندار بانهسنگر علم و دانش

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی