سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 / 12:57|کد خبر : 1317|گروه : ورزشی

توزیع 5 هزار جلد مجله ورزشی پویا توسط هیئات ژیمناستیک بانه در بین دانش آموزان

توزیع 5 هزار جلد مجله ورزشی پویا توسط هیئات ژیمناستیک بانه در بین دانش آموزان

هیات ژیمناستیک شهرستان بانه ، 5 هزار جلد مجله ورزشی پویا در بین دانش آموزان پایه های اول تا سوم مدارس ابتدایی این شهرستان به صورت رایگان توزیع کرد.

پویا فتاحی، مربی ژیمناستیک و از اعضای هئیت مدیره هیات ژیمناستیک شهرستان بانه، ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این موضوع اظهار داشت:5000 جلد نشریه ورزشی پویا در بین دانش آموزان پایه های اول تا سوم مدارس ابتدایی این شهرستان به صورت رایگان توزیع گردید.

وی افزود: مطالب مجله موجود که حاصل چندین سال تجربه شخصی ایشان در زمینه آموزش ژیمناستیک است گردآوری و طراحی شده است با  هدف تشویق دانش آموزان جهت ورود به محیط های ورزشی و فرهنگ سازی ورزشی و شناسایی نخبگان ورزشی از همان سنین پایه تهیه و طراحی شده است.

فتاحی خاطرنشان کرد، شماره اول این مجله در اردیبهشت 94 نیز با تیراژ 2000 جلد در بین دانش آموزان پایه های اول تا سوم ابتدایی به صورت رایگان توزیع گردید که خوشبختانه مورد استقبال گسترده خانواده ها و دانش آموزان قرار گرفت .

این مربی ژیمناستیک از زحمات استاد  نجم الدین فتاحی بنیانگذار ژیمناستیک شهرستان بانه هم تقدیر کرد و گفت: در اینجا جا دارد که از زحمات این استاد و پیشکسوت ارزنده شهرستان که همه تلاش خود را  در راستای فرهنگ سازی ورزشی به انجام رسانده تقدیر و تشکر نماییم.
 



برچسب ها :

هیئات ژیمناستیک شهرستان بانهتوزیع مجله ورزشی پویامدارس بانهژیمناستیکمحیط های ورزشیآموزش ژیمناستیک

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی