چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 / 19:47|کد خبر : 1323|گروه : اقتصادي

بازارچه های کولبری بانه دائمی می شود

بازارچه های کولبری بانه دائمی می شود

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی از دائمی شدن بازارچه های کولبری بانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، محسن بیگلری عصر امروز در همایش تجلیل از اساتید نمونه دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بانه که در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی این شهر برگزار شد با اعلام این خبر اظهار داشت: بازارچه های کولبری بانه دیگر بصورت دائمی بازگشایی می شوند.
 

وی افزود: دو هفته قبل، پس از مدت ها از مسدود بودن بازارچه های کولبری بانه این بازارچه ها با تلاش جمعی مسئولین شهرستانی ، استانی و پی گیری های بنده با مسئولین کلان کشوری در پایتخت ، بصورت موقت و به مدت یک ماه بازگشایی شد.

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: در مدت این دو هفته با پی گیری های زیادی که برای بازگشایی دائمی این بازارچه ها صورت گرفت، بر اساس نتیجه آخرین نشستی که امروز با حضور معاون امنیتی وزیر کشور و سردار ذوالفقاری فرمانده مرزبانی استان کردستان که در سنندج برگزار شد مقرر گردید که بازارچه های کولبری بانه بصورت دائمی فعال شوند.



وی همچنین روز معلم را نیز به تمامی معلمان کشور بویژه استان کردستان تبریک گفت و خاطرنشان کرد: در اهمیت مقام و منزلت معلم همین نکته کافی است که خداوند متعال در قرآن کریم خود را معلم نامیده است.

بیگلر با اشاره به مقام والای معلمان ابراز امیدواری کرد که روزی فرا برسد که خود مردم برای معلمان این روز مرا جشن بگیرند و شخصا از امقام والای معلم تجلیل کنند.

وی همچنین از تلاش خیرین دانشگاه ساز در امر تکمیل دانشگاه جدید الاحداث آزاد بانه تجلیل کرد و گفت: امروز این فرصت بوجود آمده که خیرین و متمکنین شهرستان بانه در این کار خیر و خداپسندانه شرکت کنند و باید از این فرصت به بهترین وجه ممکن استفاده کنند و نگذارند که این فرصت پیش امده به آسانی از دست آنها خارج شود.



برچسب ها :

دائمی شدن بازارچه های کولبری بانهمحسن بیگلریهمایش تجلیل از اساتید دانشگاه آزاد بانهنماینده مردم سقز و بانهدانشگاه آزاد بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی