چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 / 20:24|کد خبر : 1324|گروه : فرهنگي

یک طبقه دانشگاه آزاد بانه را خیر عراقی می سازد

یک طبقه دانشگاه آزاد بانه را خیر عراقی می سازد

رئیس دانشگاه آزاد شهرستان بانه با بیان اینکه خیر عراقی احداث یک طبقه دانشگاه آزاد اسلامی بانه را قبول کرده است گفت: یک طبقه دانشگاه آزاد بانه را خیر عراقی می سازد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، هدایت فتاحی عصر امروز در همایش تجلیل از اساتید نمونه دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بانه که با حضور نماینده مردم شهرهای سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد کردستان، اساتید، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بانه برگزار شد، با اعلام این خبر اظهار داشت: خیر عراقی احداث یک طبقه دانشگاه جدید آزاد اسلامی بانه را قبول کرده و قرار است که کار احداث یک طبقه این دانشگاه را خیر عراقی " فاروق عباس" ا بر عهده بگیرد.

وی ضمن تقدیر از تلاش نیک اندیشان دانشگاه ساز شهرستان بانه ، حمایت های ریاست دانشگاه های آزاد استان کردستان و مردم بانه در احداث دانشگاه جدید  آزاد بانه ابراز امیدواری کرد که این دانشگاه در آینده نزدیک و به احتمال زیاد در نیمه دوم سال جاری به بهره برداری برسد.

رئیس دانشگاه آزاد بانه همچنین ضمن تبریک هفته معلم، با اشاره به آیات و روایات اسلامی به تبیین جایگاه معلم پرداخت و گفت: نگاه به آیات قرآن کریم مقام و جایگاه معلم را برای همگان به وضوح  بیان کرده بطوریکه خداوند در اولین آیه ای که بر پیامبر اسلام(ص) نازل کرده در جایگاه معلم به پیامبرش دستور به خواندن می دهد که خود این آیه گویای بارزی از جایگاه و مقام معلم می باشد.

فتاحی، همچنین با بیان اینکه بسیاری از اساتید دانشگاه آزاد بانه بصورت حق التدریس در این مرکز دانشگاهی مشغول خدمت می باشند به مشکلات و دغدغه های فکری اساتید دانشگاه آزاد بانه اشاره کرد و از مسئولین خواست که  ضمن رعایت شان و منزلت استاد، فکری برای حل وضعیت معیشتی و مالی اساتید کنند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت تولید علم تصریح کرد: رمعظم له در فرمایشات خود به کرات به تولید علم و مقابله نرم افزاری با جنگ نرم دشمنان اشاره کرده اند که این موضوع خود ارزش و جایگاه استاد و عالم را در جامعه به خوبی روشن می کند و بنابراین دولت محترم بایستی در راستای تحقق منویات معظم له به فکر حل مشکلات اساتید باشند .



برچسب ها :

همایش تجلیل از اساتید دانشگاه آزاد بانهفاروق عباسدانشگاه آزاد جدید بانهتولید علمجنگ نرم

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی