شنبه 18 اردیبهشت 1395 / 16:09|کد خبر : 1329|گروه : فرهنگي

فرماندار بانه:

تربیت نسلی توانا و مستقل از رسالت های اصلی آموزش و پرورش است

تربیت نسلی توانا و مستقل از رسالت های اصلی آموزش و پرورش است

فرماندار بانه با تاکید بر اهمیت آموزش و پرورش و شغل معلمی گفت : تربیت نسلی توانا و مستقل از رسالت های اصلی آموزش و پرورش است.


به گزارش خبرنگار آرباباخبر، راشد عذیری، صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته معلم و تجلیل از معلمان برتر بانه با تاکید بر اینکه  آموزش و پرورش و  شغل معلمی از اهمیت بالایی برخوردار است گفت : تربیت نسلی توانا و مستقل از رسالت های اصلی آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در خصوص ضرورت و اهمیت سرمایه گذاری در آموزش و پرورش گفت: از  دیدگاه معظم له هزینه کرد در آموزش و پرورش یک سرمایه گزاری است که نتیجه این سرمایه گزاری در آینده  و در تمام ابعاد اجتماعی، فرهنگی، علمی و سایر حوزه ها خود را نشان خواهد داد.

فرماندار بانه گفت: امروزه مباحث توسعه، انظباط اجتماعی، وجدان کاری افراد هر جامعه ای و همچنین  رشد و بالندگی  درهر کشور،  با آموزش و پرورش و سیستم آموزشی آن جامعه اجین شده بطوریکه اگر می خواهیم جامعه ما در همه این زمینه ها به حد مطلوب خود برسد باید به آموزش و پرورش بیشتر از هر نهاد دیگری توجه کنیم.


وی با بیان اینکه معلمی شغلی حساس و حیاتی است خاطرنشان کرد، هر چقدر معلمان دغدغه فکری کمتری داشته باشند بهتر می توانند در سر کلاس درس حاضر شده و در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان تاثیر گذاری بیشتری داشته باشند بنابراین حل مشکلات معلمان بویژه مسئاله معیشتی آنان باید بیشتر مورد توجه مسئولین ذی ربط قرار بگیرد.

عذیری  با اشاره به مشکلات معلمان از لحاظ معیشتی افزود: علی رغم اینکه همه معلمان انسان هایی زحمت کش و دلسوز هستند و برای تعبیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم رنج های فراوانی را متحمل می شوند ولی مشکلات این معلمان در شهرهای مرزی از جمله بانه به مراتب از شهرهای دیگر کشور و حتی استان کردستان نیز بیشتر می باشد.



برچسب ها :

فرماندار بانهتربیتآموزش و پرورشگرامیداشت هفته معلمبانهتجلیل از معلمان برتر بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی