شنبه 18 مهر 1394 / 14:43|کد خبر : 133|گروه : سياسي

سلمان رشدی مرتدی محبوس در زندان تفکرات خویش/حضور رشدی در نمایشگاه فرانکفورت نقض کامل حقوق بشر

سلمان رشدی مرتدی محبوس در زندان تفکرات خویش/حضور رشدی در نمایشگاه فرانکفورت نقض کامل حقوق بشر

کتاب و کتاب خوانی یکی از ارزشمندترین مقوله های فرهنگی در سراسر جهان است و توجه به این امر نشان از بالا بودن سرانه کتاب خوان بودن مردم دارد.

به گزارش آرباباخبر به نقل از کردتودی، براساس نیاز و تقاضای مردم، سالانه تعداد زیادی نمایشگاه در سراسر جهان به فراخور بازتابی که دارد با تنوع انواع کتاب های منتشره به تناسب اقشار مختلف برگزار می شود.

 

نمایشگاه فرانکفورت یکی از این نمایشگاه ها است که از لحاظ تعداد ناشران و بازدیدکنندگان بزرگترین نمایشگاه کتاب دنیا محسوب می شود.

 

از شعارهای غالب در برگزاری این نمایشگاه "آزادی"، است، شعاری که در برگزاری نمایشگاه امسال با دعوت از شخصیت منفور و مرتد از نظر جهان اسلام، "سلمان رشدی" نویسنده منفور کتاب آیات شیطانی به دین و شخصیت مذهبی میلیون ها مسلمان بی احترامی و توهین آشکار کرده است.

 

خدشه دار کردن جریحه مسلمانان جهان با پیروی و اطلاعت دستور از صهیونیست و ضداسلام یک عمل ناقض واژه آزادی است.

 

احمد سلمان رشدی هندی الاصل تبعه انگلستان که با نوشتن کتاب آیات شیطانی احساسات مسلمانان جهان را جریحه دار کرد، کتابی که در کشورهای ایران، هند، پاکستان، بنگلادش، مصر و آفریقای جنوبی و دیگر کشورهای اسلامی رسما ممنوع اعلام شد.

 

و بعد از اعلام صدور فتوای کشتن وی در 14 فوریه 1989 توسط امام کبیر انقلاب اسلامی، سلمان رشدی سال ها به انزوا و پنهان شدن از انظار عمومی روی آورد.

 

حامیان وی از او و عمل وقیحانه وی به نام آزادی بیان دفاع می کردند در حالی که توهین به شخصیت مقدس و آخرین پیامبر مسلمانان جهان نیز نقض کامل آزادی بیان نام داشت، کاری که شخصیت بزرگ و پیامبر عزیز رحمت، را با استفاده از توهمات و خیالات منفی و نادرست یک بیمار روانی با ذهنی آشفته و هدایت شده را وارونه و معکوس معرفی می کرد.

 

 كتاب «آيات شيطانى» در 9 فصل تنظيم شده است و نويسنده كتاب، افسانه غرانيق را مكرر و به شكل‏هاى گوناگون در كتاب خود آورده و آن را به عنوان يكى از مضامين اصلى كتاب خود مشخص و برجسته نموده است.



موارد اهانت و جسارت نويسنده كتاب آيات شيطانى را میتوان در موارد زير خلاصه كرد؛ تشكيك در امر وحى و طرح اين موضوع كه جبرئيل در واقع موجودى در درون پيامبر بوده و پيامبر(صلی الله علیه و آله) متناسب با منافع خود و حتى مسايل شخصى‏اش آيات را تنظيم مى‏كرده است، معرفى پيامبراسلام به عنوان فردى خود خواه و تاثيرپذير و كم‏ دقت، معرفى ياران پيامبر به عنوان افرادى كه دچار انحراف‏هاى اخلاقى گوناگون بوده ‏اند، نسبت انحراف اخلاقى به همسران پيامبر، تحقير و اهانت نسبت به فرشته وحى جبرئيل و تحقير و اهانت نسبت به احكام اسلام بوده است.

 

کتابی که بیش از هرکس دیگری، زندگی و سلامت نویسنده آن یعنی سلمان رشدی را دچار تزلزل کرد، نویسنده این کتاب بعد از انتشار کتاب سال ها در ترس و انزوا زندگی کرد، فردی که حتی بنا به گفته محافظانش بیشتر اوقات خود را در کمد زندگی می کند، تا جان سالم به در ببرد.

 

با دعوت نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت از این نویسنده منفور و مرتد، بار دیگر آتش خشم مسلمانان نسبت به این مرتد کافر را جانی دوباره بخشید، شخصی که لیاقت نفس کشیدن هم  ندارد با دعوت از وی برای حضور و سخنرانی در این نمایشگاه، هزاران مسلمان را منفورتر از ادعای آزادی بیان غرب کرده است.

 

تجلیل و تقدیس از چهره ‌ای که احساسات صدها میلیون انسان را جریحه­‌دار و به ارزش­ها و عناصر مورد احترام آنان بی­‌حرمتی و توهین می­‌کند نه ­تنها به نفع آزادی بیان نیست، بلکه نوعی بازی سیاسی با ارزش­های انسانی و دینی است.

 

وزارت ارشاد ایران اسلامی حضور در این نمایشگاه را در صورت حضور این نویسنده مرتد ممنوع اعلام کرده است، در حالی که خود سلمان رشدی هم می داند با حضور در این نمایشگاه حکم به هلاکت رسیدن خود را با خون خود امضا کرده است.

 

چرا که خشم مسلمین غیرتمند جهان با دیدن این نویسنده مرتد به جوش خواهد آمد و وی را به درک واصل می کنند.

 

انتهای پیام/ر.ع



برچسب ها :

سلمان رشدینمایشگاه فرانکفورتمسلمانان

نظرات کاربران :

ی [سه شنبه 21 مهر 1394 | 09:34] پاسخ

مرگ بر رشدی شیطان صفت

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی