یکشنبه 19 مهر 1394 / 13:45|کد خبر : 134|گروه : سياسي

آرباباخبر گزارش می دهد/

آخرین وضعیت مسکن مهر 672 واحدی جاده سقز- بانه/ مردم همچنان در انتظارند

آخرین وضعیت مسکن مهر 672 واحدی جاده سقز- بانه/ مردم همچنان در انتظارند

مسکن مهر 672 واحدی جاده سقز بانه که عملیات احداث آن به سال 89 بر می گردد تا کنون نا تمام بوده و متقاضیان آن همچنان چشم انتظار تکمیل این پروژه هستند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، طرح مسکن مهر که برای اولین بار در دولت نهم و دهم بصورت جدی مطرح و عملیاتی شد، بارقه‌های امید را دل افرادی که عموما اقشار کم‌درآمد جامعه بودند ایجاد کرد بطوریکه در ابتدا  با سرعت خوبی پیش رفت اما به درازا کشیدن اتمام این پروژه در برخی نقاط  کشور، موجب متحمل شدن هزینه های اضافی برای متقاضیان و ایجاد فشار به  این قشر مستضعف و کم در آمد جامعه شد.

پروژه 672 واحدی مسکن مهر جاده سقز بانه نیز از جمله این پروژه هایی است که علی رغم گذشت بیش از 5 سال ، هنوز هم به اتمام نرسیده  ومتقاضیان خود را چشم انتظار گذاشته است.

مسکن مهر 672 واحدی جاده سقز، در قالب دو پروژه 192 واحدی و 480 واحدی توسط شرکت های چشمه ساز و هژیر ساخت  در دست اجراست که در حال حاضر تمام این پروژه بعد از یکسال و چند ماه تعطیلی از پیشرفت 87 درصدی برخوردار است.

تاکید فرماندار بانه به تعامل ادارات خدمات رسان نسبت به تکمیل مسکن مهر 672 واحدی جاده سقز

راشد عذیری در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر ضمن انتقاد از طولانی شدن زمان واگذاری مسکن های مهر بانه ،خواستار همکاری و تعامل ادارات خدمات رسان در تسریع روند ساخت و تکمیل پروژه مسکن مهر اين شهرستان شد.

وی با بیان اینکه اکثر متقاضیان این واحدها اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه هستند افزود: بسیاری از این متقاضیان هم اکنون مستاجر بوده و از آنجايي كه اجاره بها نيز در اين شهرستان با توجه به تجاری بودن بانه بسيار بالا می باشد لذا تحويل و واگذاري مسكن هاي مهر در اين شهرستان باید هر چه سریعتر انجام شود.

عذیری تصریح کرد: درحال حاضر مسکن مهر 672 واحدی جاده سقز بانه با مشکلات زیادی روبرو هست که رفع آن‌ها نیاز به پیگیری، برنامه ریزی و مشارکت همه جانبه دستگاه‌های خدمات رسان در شهرستان دارد و شرکت‌ها و اداراتی اعم از ادارات گاز، آب، برق، فاضلاب شهری، مخابرات و غیره باید اولویت اول خود را خدمات رسانی به مسکن مهرو ساکنان آن قرار دهند.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب بانه:100 درصد شبکه آب شرب مسکن مهر672 واحدی تکمیل است/ منتظر پایان کار یم


جلال صالحی سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری بانه نیز با بیان اینکه 100 درصد شبکه آب شرب پروژه 672 واحدی مسکن مهر جاده سقز تکمیل است گفت:انشعابات هر بلوک نیز نصب شده و فقط منتظر پایان کار از طرف پیمانکار این پروژه هستیم که کنتورها را نیز نصب کنیم.

وی با بیان اینکه اجرای شبکه در این پروژه از یک سال پیش اجرا شده افزود: ما در زمینه آب و فاضلاب شهری آماده هر نوع همکاری با طرف قرار داد در مسکن های مهر شهرستان هستیم.

رئیس شرکت گاز: کلیه امورات اجرای شبکه و نصب علمک انجام شده است
آرباباخبر: مسکن مهر 672 واحدی جاده سقز

هیوا فتوحی رئیس شرکت گاز شهرستان بانه نیز در خصوص گاز رسانی به این پروژه گفت: شرکت گاز بانه به کلیه تعهدات خود در رابطه با اجرای شبکه و نصب علمک در مسکن مهر 672 واحدی جاده سقز عمل کرده بطوریکه تمام امورات اجرای شبکه و نصب علمک انجام شده است.

وی نیز با بیان اینکه همه علمک های موجود در این پروژه دارای گاز می باشند افزود: در این حوزه صرفا تنها کاری که باقی مانده عدم ارائه نقشه تایید شده از طرف سازمان نظام مهندسی است که به محض ارائه این تاییدیه، مشکلی که با شرکت گاز دارند بصورت کامل برطرف خواهد شد.



امین زاده رئیس شرکت مخابرات نیز در این باره گفت: کارهای مربوط به کابل کشی در همه بلوک های این پروژه انجام شده و کافو نوری نیز نصب و راه اندازی شده فقط تنها کار مفصل بندی و پست گذاری باقی مانده که آنهم امیدواریم ظرف ده روز آینده به اتمام برسد.

 

محمد امینی معاون شرکت برق منطقه ای شهرستان بانه نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در پروژه 672 واحدی مسکن مهر جاده سقز نیز اظهار داشت: تا کنون احداث شبکه فشار متوسط هوایی و سه دستگاه پست هوایی انجام شده و در بخش فشار ضعیف هوایی نیز نصب تیرها بصورتا کامل انجام شده و در این بخش تنها بحث سیم کشی باقی مانده است.


وی افزود:حفاری و لوه گذاری  از شبکه هوایی تا بلوک ها و همچنین تهیه و نصب تابلو نیز بر عهده متقاضی می باشد که بایستی انجام گیرد.
 

امینی همچنین از کابل کشی فشار ضعیف زمینی از پست تا شبکه هوایی خبر داد و ابراز امیدواری کرد این مرحله نیز هر چه زودتر به پایان خواهد رسید.

 


 



برچسب ها :

مسکن مهربانهسقز

نظرات کاربران :

متقاضی [دوشنبه 20 مهر 1394 | 08:57] پاسخ

با سلام : لازم است هرچه سریعتر اتمام و تحویل مردم گردد

اریا [یکشنبه 14 آذر 1395 | 00:41] پاسخ

این پروژه .... هیچ وقت تحویل داده نمی شود فقط تلکه کردن بد بخت بیچاره ها ست

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی