شنبه 25 اردیبهشت 1395 / 13:43|کد خبر : 1357|گروه : اجتماعي

معاون هماهنگ کننده سپاه بانه:

360 نفر از بانه به حرم امام خمینی(ره) اعزام می شوند

360 نفر از بانه به حرم امام خمینی(ره) اعزام می شوند

معاون هماهنگ کننده سپاه بانه گفت:امسال 360 نفر از مردم بانه برای شرکت در مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به تهران اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، سرهنگ حسن سلیمی ظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) این شهرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه هر ساله در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، کاروانهای زیارتی متشکل از ارادتمندان آن امام همام از شهرستان بانه به تهران اعزام می شوند، امسال نیز حدود 360 نفر از مردم  بانه برای  شرکت در مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به تهران اعزام خواهند شد.

وی افزود: این کاروان زیارتی به مدت 4 روز و در قالب 12 اتوبوس بعد از ظهر روز سیزدهم خرداد ماه سال جاری از محل سپاه بانه به حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) در تهران اعزام خواهند شد.

سرهنگ سلیمی خاطرنشان کرد، همه کارهای مربوط به ثبت نام زائرین حرم امام خمینی(ره) در سطح شهرستان بانه انجام گرفته و از بین خانواده معظم شهدا کسانی که ه مایل برای حضور در این مراسم معنوی هستند می توانند تا آخر اردیبهشت ماه با مراجعه به مراکز ثبت نام در حوزه ها و پایگاه های مقاومت ثبت نام کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بانه از مشارکت و همکاری دیگر ادارات نیز با سپاه بانه در اعزام زائرین حرم امام(ره) تقدیر کرد و گفت: امکانات
و تسهیلات رفاهی مورد نیاز برای زائرین با مشارکت مردم  و ادارات تدارک دیده شده است.  

 
 



برچسب ها :

سالگرد ارتحال اماماعزام کاروان از بانه به حرم امامشهرستان بانهمعاون هماهنگ کننده سپاه بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی