دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 / 16:08|کد خبر : 1365|گروه : سياسي

فرماندار بانه:

یادمان های دفاع مقدس بانه نماد مقاومت و پایداری مردم بانه هستند

یادمان های دفاع مقدس بانه نماد مقاومت و پایداری مردم بانه هستند

فرماندار بانه از یادمان های دفاع مقدس در این شهر بعنوان نماد مقاومت و پایداری مردم بانه نام برد.

 به گزارش خبرنگار آرباباخبر، راشد عذیری ظهر امروز در اولین جلسه کارگروه دفاع مقدس این شهرستان با اشاره به سهم شهرستان بانه در دوران جنگ تحمیلی اظهار داشت: شهرستان مرزی بانه  بیشترین لطمات مربوط به جنگ تحمیلی را در دوران دفاع مقدس متحمل شده است.

وی از یادمان های دفاع مقدس شهرستان بانه در سیران بند، بوالحسن و پارک پانزده خرداد بعنوان نماد مقاومت و پایداری مردم  این شهرستان یاد کرد و افزود: شهادت بیش از 600 نفر از مردم بانه در واقعه 15 خرداد سال 63 گویای بارزی بر این ادعاست.


فرماندار بانه، با بیان اینکه امنیت، آرامش و عزت امروز کشور در سایه این مجاهدت ها حاصل شده است به  حفظ و انتقال این ارزش ها و اسطوره های دفاع مقدس در شهرستان تاکید کرد.

عذیری، استفاده از المان های دفاع مقدس و اسطوره های جنگ تحمیلی در ورودی و میادین اصلی شهر بانه را از وظایف و رسالت های شهرداری عنوان کرد و گفت: شهرداری بانه می بایست با بهره گیری از اصول فرهنگی و هنری خاص از این المان ها در زیبا سازی شهر  استفاده کند.


وی همچنین از تلاش و زحمات سپاه و شهرداری بانه در احداث یادمان پانزده خرداد این شهرستان در محل پارک پانزده خرداد  تقدیر کرد و گفت: بهره برداری از این پروژه گام موثری در شناساندن عظمت و بزرگی واقعه پانزده خرداد شهرستان به مردم کشور و جهان خواهد بود و لذا همه می باید در تایید و اجرایی شدن طرح المان این  پروژه همکاری کنند.
 



برچسب ها :

فرماندار بانهیادمان های دفاع مقدس بانهکارگروه دفاع مقدس بانهنماد پایداری و مقاومت مردم بانهدفاع مقدس

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی