سه شنبه 28 اردیبهشت 1395 / 19:54|کد خبر : 1369|گروه : اقتصادي

مدیر کمیته امداد کل کشور:

مردم بانه شایسته بهترین خدمات هستند/ آماده احداث مسکن برای مددجویان بانه ای هستیم

مردم بانه شایسته بهترین خدمات هستند/ آماده احداث مسکن برای مددجویان بانه ای هستیم

مدیر کمیته امداد کل کشوربا بیان اینکه مردم بانه شایسته بهترین خدمات هستند گفت: ما آمادگی لازم را برای احداث مسکن مددجویی دربانه داریم.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، سید پرویز فتاح بعد از ظهر امروز در مراسمی که با حضور مسئولین استانی، شهرستانی و کارکنان کمیته امداد بانه در محل یادمان شهدای غریب و گمنام سیران بند این شهرستان برگزار شد ظهار داشت: مردم بانه از ابتدای انقلاب تا به امروز وفاداری خود را به نظام و انقلاب به بهترین نحو ممکن ثابت کرده اند بطوریکه وفاداری مردم این منطقه به انقلاب بی نظیر است و مردم بانه شایسته بهترین خدمات می باشند.
 

وی با اشاره به بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در خصوص رسالت کمیته امداد افزود: از دیدگاه حضرت امام خمینی(ره) مهمترین رسالت کمیته امداد، ایجاد شرایط ایده آل برای نیازمندان و محرومان جامعه است  و از این رو این نهاد انقلابی بهترین مکان برای خدمت رسانی به نیازمندان جامعه است.

فتاح، خاطرنشان کرد، کمیته امداد حضرت امام (ره) علی رغم  وضعیت اقتصادی کشور و کمبود اعتبارات در بخش های دولتی همواره سعی کرده که بیشترین اعتبارات را به این نهاد حمایتی تخصیص دهد تا چهره فقر و محرومیت را از جامعه ریشه کن کند.


رئیس کمیته امداد کل کشور همچنین از آمادگی این نهاد حمایتی برای احداث مسکن مددجویی در بانه برای نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد و گفت: اگر خیرین و مسئولین این شهرستان بتوانند با اهدای زمین بسترسازی لازم را برای هاران ما در کمیته امداد بانه فراهم کنند کمیته امداد به تنهایی هزینه احداث و تکمیل این مسکن ها را بر عهده می گیرد.

وی تحقق رسالت های کمیته امداد در کمک به محرومان جامعه را نیازمند تلاش بی وقفه و کار جهادی مسئولین دانست و به کار مضاعف در این حوزه تاکید کرد.

 

سید پرویز فتاح همچنین از زحمات سپاه بانه در تکمیل و تجهیر یادمان شهدای غریب و گمنام سیران بند تقدیر کرد و گفت: امنیت و آرامش امروز ما در جامعه مرهون مجاهدت و ایثار شهداء می باشد و این بزرگواران بر دوش تک تک آحاد جامعه دین دارند.


رئیس کمیته کل کشور گفت: کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)  با تمام توان و ظرفیت خود نسبت به تکمیل و بازسازی این یادمان تلاش خواهد کرد.
 



برچسب ها :

سید پرویز فتاحکمیته امداد بانهمردم بانهاحداث مسکن مددجویی در بانهیادمان شهدای سیران بندکار جهادی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی