شنبه 1 خرداد 1395 / 15:05|کد خبر : 1380|گروه : سياسي

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز بانه:

بیشتر مدارس بانه بافت فرسوده دارند/ عضویت 1500 نفر در مجمع خیرین مدرسه ساز بانه

بیشتر مدارس بانه بافت فرسوده دارند/ عضویت 1500 نفر در مجمع خیرین مدرسه ساز بانه

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان بانه با بیان این که بیشتر مدارس بانه بافت فرسوده دارند گفت: در حال حاضر 1500 نفرعضو مجمع خیرین مدرسه ساز بانه هستند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، سردار خندانی صبح امروز در هجدهمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز شهرستان بانه با اشاره به تاریخ تاسیس مجمع خیرین مدرسه ساز این شهر اظهار داشت: این مجمع در سال 83 توسط عده ای افراد خیر و نیک اندیش تاسیس شد که هم  اکنون دارای 1500 نفر عضو می باشد.

 وی افزود: مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان بانه از بدو تاسیس تا به امروز  اقدامات موثری در راستای امر مدرسه سازی برداشته بطوریکه امروز توانسته با همدلی و اعتمادسازی مشارکت عده زیادی از خیرین و افراد نیکوکار این شهر را در امر مدرسه سازی به همراه داشته باشد.


خندانی  با اشاره به فرسودگی بافت بسیاری از مدارس سطح شهرستان بانه خاطرنشان کرد، علی رغم اینکه کمبود فضاهای  آموزشی از مشکلات عمده حوزه تعلیم و تربیت شهرستان بانه می باشد بسیاری از مدارس این شهر نیز به علت عمر بالا از بافت فرسوده ای برخوردار هستند.

 رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان  بانه ضمن تقدیر از تلاش خیرین مدرسه ساز و همت انجمن اولیاء و مربیان این شهرستان در امر مدرسه سازی و همچنین نوسازی و توسعه مدارس کهنه در بانه افزود: با توجه به وضعیت محدود و ناچیز اعتبارات دولتی، هرگز این اعتبارات جوابگوی نیاز شهرستان در امر مدرسه سازی نیست و اگر همت و تلاش خیرین مدرسه ساز و انجمن اولیا و مربیان این شهرستان نبود ما امروز با  مشکلات به مراتب بیشتری نسبت به وضع موجود مواجه بودیم.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص خیرین مدرسه ساز و مشارکت مردم در کارهای خیر و عام المنفعه گفت: طبق فرمایشات معظم له هرجا که مردم وارد میدان شده و کارها را بر عهده گرفته اند موفقیت های زیادی در این حوزه ها حاصل شده است.

خندانی همچنین تصریح کرد: مردم بانه همواره در کارهای خیر و عام المنفعه پیش گام بوده و این موضوع را در عمل نیز به اثبات رسانده اند بطوریکه امروز علی رغم وجود مجمع خیرین مدرسه ساز در این شهرستان ، انجمن خیرین دانشگاه ساز نیز در بانه بعنوان دومین شهر کشور پس از استان اصفهان از جمله افتخارات مردم بانه محسوب می شود که می توان به آن اشاره کرد.  


 



برچسب ها :

بانهمجمع خیرین مدرسه ساز بانهجشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز بانهبافت فرسوده مدارس بانهخیرین مدرسه سازمدرسه سازی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی