شنبه 1 خرداد 1395 / 15:04|کد خبر : 1381|گروه : اجتماعي

مدیر آموزش و پرورش بانه:

آموزش و پرورش بانه با کمبود فضا و نیروی انسانی مواجه است/ احتمال 3 شیفته مدارس بانه در آینده متصوراست

آموزش و پرورش بانه با کمبود فضا و نیروی انسانی مواجه است/  احتمال 3 شیفته مدارس بانه در آینده متصوراست

مدیر آموزش و پرورش بانه با بیان این که در حال حاضر کمبود فضا و نیروی انسانی از مهمترین مشکلات آموزشی این شهرستان است گفت: اگر مشکل کمبود فضای آموزشی در این شهرستان مرتفع نشود احتمال 3 شیفته مدارس بانه در آینده نه چندان دور متصوراست.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، رضا خضری صبح امروز در هجدمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز این شهرستان با اشاره به مشکلات و چالش های آموزشی شهر بانه اظهار داشت: در حال حاضر کمبود فضا و نیروی انسانی از مهمترین مشکلات و چالش های آموزش و پرورش این شهرستان محسوب می شود.

وی افزود: اگر چه در حال حاضر توانستیم با بهره گیری از همه ظرفیت ها و توان شهرستان مشکل کمبود فضا را تا حدودی کنترل کنیم ولی به علت کمبود فضای آموزشی در حال حاضر اکثر مدارس بانه به صورت دو شیفته اداره می شوند که اگر وضعیت به همین روال ادامه داشته باشد احتمال 3 شیفته شدن مدارس این شهرستان در آینده نه چندان دور خارج از ذهن نیست.

خضری تصریح کرد: علی رغم همه کمبودهایی که آموزش و پرورش بانه در زمینه  فضای آموزشی و نیروی انسانی در شهرستان دارد ولی باز هم ما و همکاران ما  در آموزش و پرورش بانه  زمینه را به گونه ای فراهم  کردیم که هیچ فردی به دلیل این مشکلات مجبور به ترک تحصیل نشود.

 مدیر آموزش و پرورش بانه در ادامه  از تلاش ها و زحمات خیرین مدرسه ساز شهرستان بانه در امر مدرسه سازی در این شهرستان تقدیر کرد و گفت: با همت والای خیرین مدرسه ساز بانه در 3 سال گذشته بیش از 35 واحد آموزشی به تعداد مدارس این شهرستان افزوده شده است که جای قدردانی و تجلیل دارد.

وی همچنین به اجرای تعهدات خیرین مدرسه ساز این شهرستان در سال 94 هم اشاره کرد و گفت: در سال 94 بخش اعظمی از تعهدات خیرین در کار مدرسه سازی محقق شد بطوریکه ما در سال گذشته در این شهرستان شاهد افتتاح و بهره برداری از واحدهای آموزشی زیادی از یک کلاس گرفته تا تعداد 14 کلاس  بودیم.

خضری بهره برداری از مدرسه 14 کلاسه صد درصد خیر ساز شهیده آمنه خدری، مدرسه دوکلاسه اشتر آباد توسط سپاه پاسداران بانه، مدرسه 2 کلاسه روستاهای گندمان و سید صارم و همچنین مدرسه 2 کلاسه مشارکتی حاج اسعد علی محمدی را از جمله مدارس خیر ساز بانه در سال 94 برشمرد.

وی در پایان از همه مردم و خیرین شهرستان بانه در خواست کرد تا حد ممکن به امر مدرسه سازی و احداث واحدهای آموزشی که از بارزنرین نیاز های شهرستان در حوزه تعلیم و تربیت است توجه داشته باشند چرا که راه برون رفت از کمبود فضای آموزشی استفاده از پتانسیل و ظرفیت های مردمی است.


 



برچسب ها :

کمبود فضای آموزشی در بانهجشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز بانهکمبود نیروی انسانی در بانهسه شیفته شدن مدارس بانهمدیر آموزش و پرورش بانهخیرین مدرسه ساز

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی