دوشنبه 3 خرداد 1395 / 15:26|کد خبر : 1391|گروه : سياسي

مسئول عقیدتی سیاسی هنگ مرزی بانه:

اخلاص و توکل رزمندگان حماسه سوم خرداد را رقم زد/ مشکلات امروز جهان اسلام با گرویدن به اسلام ناب و توکل قابل حل است

اخلاص و توکل رزمندگان حماسه سوم خرداد را رقم زد/ مشکلات امروز جهان اسلام با گرویدن به اسلام ناب و توکل قابل حل است

مسئول عقیدتی سیاسی هنگ مرزی بانه گفت: اخلاص و توکل رزمندگان اسلام در جریان فتح خرمشهر، حماسه سوم خرداد را رقم زد و امروز هم حل مشکلات جهان اسلام با گرویدن به اسلام ناب و توکل امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، سید حسن حسینی، صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان بانه که به مناسبت سالروز فتح و آزادسازی خرمشهر در سپاه بانه برگزار شد، با اشاره به عوامل متعدد در کسب این پیروزی بزرگ گفت: آنچه که در بحث فتح خرمشهر بیشتر قابل توجه و ملموس می باشد اخلاص رزمندگان و توکل آنان به خداوند بزرگ است که این پیروزی عظیم را رقم زد.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ جنگ بوجود آورد افزود: اهمیت فتح خرمشهر  از چند جهت قابل بررسی است و آن اینکه پس از پیروزی رزمندگان اسلام  درعملیات بیت المقدس که منجر به فتح خرمشهر گردید زمینه بسیاری از پیروزی ها و موفقیت های دیگر هم پس از این پیروزی برای رزمندگان اسلام فراهم شد.

سید حسن حسینی با استناد به آیات شریفیه قرآن کریم مبنی بر این که پیروزی و عزت واقعی از آن خدا ، رسول و مسلمانان است افزود: طبق نص صریح آیات قرآن عزت واقعی از آن مسلمانان است .

مسئول عقیدتی سیاسی هنگ مرزی بانه با اشاره به کشورهای مزدور و وابسته منطقه به استکبار جهانی خاطر نشان کرد: این کشورها با بی توجهی و نادیده گرفتن این آیه شریفه به خیال خود با سرسپرگی و نوکری برای کفار و اجانب می توانند عزتمند شوند در حالیکه عزت واقعی در سایه اسلام ، ایمان و توکل به خدا حاصل می شود.

وی تصریح کرد: امروز رزمندگان اسلام کسانی هستند که در جبهه مقاومت و در کشورهای لبنان، فلسطین اشغالی ، سوریه و عراق با توکل به خدا و نادیده گرفتن قدرت پوشالی دشمنان در حال نبرد با جهان کفر و ایادی سرسپرده آنان در منطقه هستند.

حسینی همچنین در ادامه سخنان خود با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی در خصوص اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد، ایمان به اقتصاد مقاومتی و تلاش برای محقق شدن این موضوع ریشه های وابستگی ما به غرب و دنیا را برای همیشه از بین خواهد برد.


وی پرهیز از تجمل گرایی، تکیه بر توان داخلی، پرهیز از مصرف گرایی و تولید علم و دانش را از مولفه های مهم اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: این مولفه ها وقتی تحقق خواهند یافت که ما به این موضوع ایمان داشته باشیم.



برچسب ها :

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح بانههنگ مرزی بانهاسلام نابفتح خرمشهرسوم خرداداخلاص

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی