دوشنبه 3 خرداد 1395 / 15:40|کد خبر : 1392|گروه : سياسي

به مناسبت سالروز فتح و آزادسازی خرمشهر،

زنگ مقاومت در مدارس بانه طنین انداز شد + عکس

زنگ مقاومت در مدارس بانه طنین انداز شد + عکس

همزمان با سالروز فتح و آزادسازی خرمشهر، مراسم نمادین زنگ مقاومت و ایثار در مدرسه ابتدایی حضرت فاطمه زهرا(س) بانه نواخته شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح و آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و پیروزی صبح امروز همزمان با سراسر کشور زنگ مقاومت در مدارس شهرستان بانه و به صورت نمادین با حضور معاون سیاسی فرماندار، معاون هماهنگ کننده سپاه بانه، مسئولین و رئیس آموزش و پرورش این شهرستان در مدرسه ابتدایی حضرت فاطمه زهرا(س) بانه به صدا در آمد.

 

رضا خضری مدیر آموزش و پرورش بانه در ابتدای این مراسم، ضمن تبریک حماسه سوم خرداد  و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای عملیات بیت‌المقدس، اظهار داشت: پیروزی رزمندگان در فتح خرمشهر نقطه آغاز پیروزی‌های ایران در این جنگ تحمیلی بود.

 

وی با اشاره به اینکه فتح خرمشهر یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند بود، گفت: حماسه آزادسازی خرمشهر از وقایع مهم در دوران هشت سال دفاع مقدس بوده است.

 

مدیر آموزش و پرورش بانه خاطرنشان کرد:  همه وظیفه داریم نسل جدید را با رشادت ها، فداکاری ها و ایثارگری های جوانان و رزمندگان آشنا کرده و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه و محیط های آموزشی حفظ و احیا کنیم.

 

خضری با بیان اینکه افتخارآفرینی های نظام جمهوری اسلامی توسط خون شهدا به ثبت رسیده است، افزود: امروز جوانان ایران اسلامی در ادامه جوانان آن روزگار در سنگر تعلیم و تربیت با تحصیل علم و دانش و فتح قله های علمی برای این کشور عزت و افتخار می آفرینند.

گفتنی است که قرائت دکلمه و  اجرای گروهی سرود در رابطه با فتح خرمشهر از دیگر برنامه های جانبی این مراسم بود.
 












برچسب ها :

زنگ مقاومتفتح خرمشهربانهمدارس بانهحماسه سوم خردادعملیات بیت المقدس

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی