دوشنبه 3 خرداد 1395 / 16:13|کد خبر : 1393|گروه : سياسي

فرماندار و مسئولین بانه در سالروز فتح خرمشهر با چند خانواده شهید در این شهر دیدار کردند + عکس

فرماندار و مسئولین بانه در سالروز فتح خرمشهر با چند خانواده شهید در این شهر دیدار کردند + عکس

مسئولین بانه، صبح امروز در سالروز فتح خرمشهر به منزل چند خانواده شهید در این شهر رفته و از نزدیک بصورت چهره به چهره با ایشان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، صبح امروز در سالروز فتح خرمشهر ، فرماندار و  تعدادی از مسئولین شهرستان بانه به منزل چند خانواده شهید در این شهر رفته و از نزدیک بصورت چهره به چهره با ایشان دیدار کردند.

راشد عذیری فرماندار بانه در این دیدارها ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نظام جمهوری اسلامی ایران، آزادی و امنیت امروز کشور را مدیون شهدا و دلاورمردی‌های آنان دانست و تصریح کرد: شهدا با فدا کردن جان خود در راه دفاع از شرافت و خاک این مرز و بوم جلوی تجاوز دشمن ایستادند و آزادی و امنیت امروز ما را به ما بخشیدند.

وی افزود:همه ما  امنیت، آرامش و رفاه خویش را مدیون خون پاک شهدا و ایثارگری های آنان و جانبازان هستیم و  همانطور که شهدا جان خود را وقف انقلاب و نظام کردند، مسئولین هم باید خود را وقف این نظام ، مردم و انقلاب کنن

فرماندار بانه  از رئیس و کارکنان بنیاد شهید بانه خواست که بعنوان نهاد متولی در امور شاهد و ایثارگران این شهرستان و همچنین خدمتگذاران شهدا همواره در خدمت به خانواده های شهدا وقت نشناخته و همیشه به دیدار خانواده های شهدا رفته و مسائل و مشکلات آنان را تا حد ممکن برطرف سازند.







برچسب ها :

فرماندار بانهدیدار با خانواده شهدای بانهمسئولین بانهشهرستان بانهفتح خرمشهر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی