سه شنبه 4 خرداد 1395 / 10:59|کد خبر : 1397|گروه : اجتماعي

نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت در بانه افتاح شد + عکس

نمایشگاه  پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت در بانه افتاح شد + عکس

صبح امروز، نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت در بانه با حضور مسئولین افتاح شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، صبح امروز طی برگزاری آئینی، نمایشگاه"پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت" شهرستان بانه با همت مرکز بهداشت  این شهرستان در مقابل درب ورودی شبکه بهداشت و درمان بانه افتتاح شد.

علی شالباف، رئیس مرکز بهداشت بانه در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه مذکور به مناسبت روز ملی جوان و سالروز ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت از سوی مقام معظم رهبری افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه فضای این نمایشگاه  در 150 متر مربع برپا شده است فزود: نمایشگاه پویانمایی، بالندگی و جوانی جمعیت بانه در 6 غرفه و بر اساس  رسالت‌هایی که مرکز بهداشت در راستای تحقق طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت بر عهده دارد دایر شده است.

رئیس مرکز بهداشت بانه با اشاره به غرفه های این نمایشگاه  تصریح کرد: این غرفه ها در زمینه مشاوره تغذیه، مشاوره روان‌شناسی، آسیب‌های اجتماعی، ترک دخانیات، سلامت باروری، ازدواج و غیره هستند.

شالباف همچنین  یادآور شد: با توجه به نگرانی‌هایی که بیماری‌های قند خون و چاقی به وجود آورده در این راستا در این نمایشگاه راه‌های جلوگیری با این بیماری هم ذکر شده است.

وی در ادامه سخنان خود معرفی برنامه‌های طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت و سیاست‌های جمعیتی و فرهنگ‌سازی ازدواج موفق جوانان را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

رئیس مرکز بهداشت بانه با اشاره به غرفه خود مراقبتی هم افزود: در این غرفه محصولات فرهنگی از جمله کتاب و سی دی های آموزشی به افراد داده می‌شود که این خدمات در سراسر کشور به صورت رایگان ارائه می‌شود.











 












 



برچسب ها :

نمایشگاه پویاییبالندگی و جوانی جمعیت بانهطرح تحول نظام سلامتبانهخودمراقبتیازدواججوانی جمعیت

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی